• Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!
  • katariina

Jag sa ju att jag skulle raportera hit genast när jag fick klänningen? Jah, kan inte ens sova, jag är så arg och besviken :/

• Uller

katariina vad är det för klänning som du beställt. På vad för sätt uppfyllde den inte det som den utlovat

• katariina

www.tradera.com/auction/aid_22968195

Klänningen såg INTE ut som den på bilden. Sömmarna var INTE bra,dragkedjan GICK SÖNDER INNAN JAG FICK KLÄNNINGEN PÅ MIG.. Det var ingen ordentlig underkjol, rosona såg ut som stora bollar som skulle kunna vara på en maskeradklänning för barn. Den är så ful.. Korsetten är för låg.. Färgen stämmer inte. Klänningen var inte alls som jag hade väntat mig, och som hon (xenia_sim) hade lovat. :(

• Trollungen

Hej alla goa mulliga tejjer!
    Vad glad jag blev när jag hittade denna sida, drar oxå stl 48,men vill gå ner lite innan den stora dagen. Förnärvarande väger jag hela 90 kg och är 163 lång.
    Våran stora dag e i juli 2007.

• Fru The

katariina>>har du tillgång till digitalkamera och kan du ta kort på resultatet? Kan ju vara bra att se hur den verkligen blev mot vad hon utlovade.

Sedan tror jag inte på att måttbeställa via nätet. Eftersom olika modeller sitter olika på olika personer. Klänningen kan se jättesnygg (eller ganska otalande ut) på modellen och sedan när man själv provar den så är det hej kom och hjälp mig eller en hel lyckoträff..

Ska själv ha nixas 458 och anser att modellen inte alls bär upp den www.nixa.se/pictures/bride_notrain/458.jpg

Katariina. Jag hoppas verkligen att köpet går tillbaka. Jag förstår din besvikelse!

• katariina

Jah, jag har tagit bilder och skickat henne mail med bilder, sade att jag vill skicka klänningen tillbaks, pratade om konsumenträtt och så... Har inte sovit ännu, vill bara skrika och slå sönder saker... Säljaren sa att hon kan hjälpa mig sälja klänningen på tradera, vem i helve*e vill köpa en ful och trasig klänning?! Jävl*gt..

• qazbnm

katariina

Oj, då var det nog den klänningen som jag tänkte bjuda på, ligger ute för 1800 kr????
    Skall nog inte beställa klänningen utav henne då...!!!
    Stackars dig, kan förstå dig precis klänningen är ju väldigt vikigt.
    Hoppas verkligen att det löser sig på nåt sätt!!

Josefin

• Fru The

Katriina>> tyvärr så har man inte samma konsumenträtt privatpersoner emellan.. Jag är ledsen för din besvikelse. Klänningen är ju så viktig! Det är den man kommer se sig i på alla foton och så... Man ska ju vara "kär" i sin klänning.. För det syns utåt. Känner man sig vacker så ÄR man vacker...

Jag hoppas verkligen att du hittar din klänning!

• jamboochjag

Katriina: Hur har det gått?

• Fru The

Ja, Katriin, berätta hur det har gått!

Svar på tråden Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!