Brudar i strl 46 och uppåt! Tråd 2!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1330645.html
Nu är den gamla tråden stängd, men häng med i den nya vettja!
Fler stora vackra brudar?
*puffelipuffpuff* !!!!!
Om ni söker en klänning som passar oss som är lite större, så säljer jag min nu....
En liten titt om det skulle vara någon som är intresserad!
www.familjeliv.se/krypin/gemelli/galleri.php
*puffpuffpuffelipuffpuff*
Tesan78 & nu gift ; Jätte fina klänningar :D
Jag vill oxå vara med här inne :D Min brudklänning håller på att sys upp i stolek 48 men, jag hoppas att den ska sys in lite till bröllopet en 46 skulle sitta bättre *haha* Jag ska gifta mig i augusti , så en stolek borde inte vara omöjlig.
Nu gift; jätte fin brudbukett ! är oxå sugen på en stavbukett , är de dyra ?
nu gift: så vacker du var!!! så fin frisyr! grattis!! du visar helt klart att man är vacker även om man är kvinnlig i formerna...
en bra förebild för oss alla.. blir lite arg på den bild som läggs ut i media över hur man som kvinna ska se ut!! och ännu mer arg över att många av oss kvinnor köper den. min blivande säger alltid att du är vacker som du är!!! och det kanske är sant som han säger bara jag som dömer ut mig själv all lycka till dig!!
jättefin klänning, synd att den är vit, jag vill inte ha vitt för jag passar inte i den färgen..
nu gift: du var toppen fin! Får jag fråga om storlek och pris?
Tesan 78: Du kommer vara en riktig kalaspingla på din stora dag :)
Hittat en klänning som jag verkligen gillar www.foreverbridals.com/gownpix.asp 34129 den är ljusblå på bilden men jag ska ha den i ivory.
Glömde att säga att jag är en st 48 men pga stor byst måste jag ta st 50 och sy in resten av klänningen.
Jättenervöst att ha en tubtop på kroppen men det ingår tunna axelband så de tänker jag använda.
Jag väntar med spänning på min klänning jag har beställt. Den fanns bara i stl.42 där jag var och provade och jag behöver stl.46. Men jag provade den ialla fall...fick inte upp dragkejan, men den var väldigt underbar på ändå.
Den är också från www.foreverbridals.com/gownpix.asp Style=45108
Jag har precis gått ner 15 kilo så jag hoppas att jag kan hålla det till den stora dagen.
Tesan78!
Jättefin klänning!
Du är jättefin i den!
Kommer att bli kanon på er dag!
Lycka till!
hej!
jag har hittat denna klänning, jag tycker den är underbar... vi har inte medeltidstema utan min blivande ska ha en mörk grå kostym. tänkte om man skaffade en väst i vinrött med guldbroderi och en plastrong, (heter det så?) i vinrött med guldnål så passar det kanske?.
eller ska jag satsa på att få en dräkt uppsytt i vinrött med en knäkort kjol med svart tyll?
www.scaramouche.se/index.html gå in på medeltid vuxen och så är det klänningen på sjätteraden längst ut till hö. vinröd är den.
vad tycker ni?