• Gemma

Glamour, mon amour!

Skål och välkomna.

• Svar på tråden Glamour, mon amour!
  • Gemma

Hej på er. Det ekar så ödsligt...

• Gemma

Majs, så ledsen jag är för din skull. Och din pappas. Håller tummarna för att han blir bra snart så att ni kan fira din och din mans dag tillsammans, snart! Trist med uppskjutandet men samtidigt... höstbröllop är ju helt underbara. Om du behöver tips så finns jag här!

Har börjat mini-packa inför fredag och Kinaresan, haft några jobbmöten (japp, allt står noga dokumenterat i den andra tråden), Lapinette och jag har haft dejt, urskoj, och allt är upp och ner och härligt som vanligt.

Du hade en tenta om jag inte minns fel..?

Kram, G

• Gemma

Åååå In Style, så härligt. Och grattis till ditt fina hår. Vore ju urcoolt om du löpte linan ut och blev ännu rödare, och så sotiga ögon med mycket fransar. Det är mycket roligare på hösten för man kan ösa på hur mycket som helst med färger och dofter. Det var just därför vi valde att gifta oss i oktober. Och stämningen i matsalen blir fantastiskt intim när det är lite kallare ute.

• Gemma

Jag tjuvläser JÄMT. Senast idag. Det är ju så jäkla dyrt med utländska magasin. Vilken tidning är din favvo? Brittiska Marie Claire gillar jag, och franska Jalouse, amerikanska Zink, Instyle såklart, och brittiska elle och vogue. mmmm.

• Gemma

Majs, har du upptäckt bröllopstidningarna Wedding Day och Modern Bride?

De fullkomligt förvred skallen på mig ;)

• Gemma

Själv har jag nästan bara positiva erfarenheter av att ses live, efter att ha träffat folk på nätet. Har haft en 5-6 kompisdejter tidigare med folk jag träffat på nätet och de har nästan alltid varit lyckade! Blev dessutom ihop med en snubbe jag mött på nätet för hundra år sedan (eller i alla fall tio), det funkade väl OK det med. Tills jag träffade min nuvarande man ;)

• Gemma

Tentor... har förträngt allt sånt. Är alls inte akademiskt lagd, not for me! Jag har världens bästa anledning att vara tidningsjunkie eftersom jag har journalistbakgrund. "Konkurrentanalys" kallar jag det ;)

• Gemma

Majs, det lustiga är att NI inte kommer märka att jag är borta! Tar med min lille mac och allt kommer att kännas preciiiis som vanligt. Förutom att Big Brother kommer att screena allt jag gör. Japp, de censurerar friskt i Kina. Men det kvittar ju för de begriper ändå inte svenska.

Nu är det läggdax! Dröm sött om höstbröllop.

Kram, G

• Gemma

Majs, i gengäld håller du alldeles säkert på med nåt som motiverar en stunds verklighetsflykt då och då. Kram och gonatt!

Svar på tråden Glamour, mon amour!