Glamour, mon amour!
Skål och välkomna.
Skål och välkomna.
Roslagsbrud, jag längtar så efter våren i Frankrike. Tours är underbart nu, milt och soligt (inbillar jag mig), med fåglar och baguettdoft och mmm... fina pojkar i noga uttänkt badboy-look som sitter på torget och blänger under lugg.
Kan vi inte, allihop, köpa oss varsitt hus i varsitt hörn av Frankrike (Rivieran, Loiredalen, Atlantkusten et c) och sen utnyttja varann skamlöst? Kram, G
PS: Skärgården gills också.
Gemma - min klänning är klar! Provade den i söndags och kände mig fin. Bara svårt att få en helhetsbild när man står där i bruna glasögon, osminkad med håret i en tofs. Mamma har broderat lite pärlor i olika storlekar på själva broderierna, bar så där lite lagom för att dölja vissa sömmar och för att "piffa" upp den lite. Det blev elegant. Sen fick jag igenom min sista strid och hon la ned klänningen en halv cm. Jag tyckte den var något för kort medan hon vill inte att jag ska snubbla på den i kyrkan.
Träning och middag låter som idealiskt! Normalt kör jag step för Lina på måndagarna och pump för Lena på tisdagarna...något som skulle passa. Frederico har ju visserligen på torsdagar men inte förrän 19:00 och jag reser 07:00 morgonen efter så jag bör nog åka hem och slänga mig i säng i hyfsad tid.
Beundrar folk som jobbar som "syrror". Själv är jag absolut inte "ta hand om" typen". Jag passar nog bäst sittandes med ett Exelark där jag kan lägga in siffror och planera framtiden. Visst låter jag som en mammut!!
Nu kommer min man för lunch på altanen!
Lapinette, pumpen skulle sitta som en smäck. Ska vi preleminärboka tisdag kväll, alltså den 25? Kram, G
Gemma:Har en tjejkompis som gick på berghs vid samma tidpunkt som dig men en annan utbildning.Skolan är väl ganska liten ni kanske känner till varandra!?.Välkommen hem från Shanghai även om du nu vistas i den södra delan av Sverige för tillfället.
Kram Zea
zea, tack! Och ja, det är stor sannolikhet att vi stött på varann, skolan är inte så stor och man har en del projekt där man samarbetar över klassgränserna.
Saknar du inte shanghai? Man blir lätt beroende av energin där.
kram, G
Vi prelbokar tisdagen den 25:e. Jag har en kurs på MUS kl 17:00 men den ska ju bara ta 50 minuter och sen väljer jag smink otroligt raskt .... vilket innebär att jag borde hinna till Stureplan till 18:05 och ta en biljett.
Fick precis ett mail från Hong kong. Verkar som väninnan som är gift med O's kollega (fransman) har fått en kanonjobb på EF. Skoj! Det verkar som det alltid löser sig...för eller senare. Det är ju bara så trist det där halvåret som man går arbetslös. Fast vad vet jag...har aldrig varit utan jobb och har heller aldrig chansat (flyttat). Jag är årets fegis!
Gemma!
Du verkar vara en tjej med koll!! Vet du vad en Mullberry bayswater väska ligger på i pris?? Har sett en i en tidning och blev så käääär!!
Gemma:Blev aldrig så långvarig i Shanghai tyvärr,var bara där i några dagar så jag hann inte riktigt komma in i Shanghai pulsen!Var mest i Peking och andra städer i Kina men kände på en gång att Shangai slår dessa städer med hästlängder.Min vän var programledare för ett program som hette fashion house..eftersom det är en liten värld så vet man aldrig.
Kram/Zea
Holt:Det beror lite på vilken Bayswater du är ute efter och därefter priset.Räkna med att den billigaste ligger ca 7500kr.