Welcome back Brud_juni2007! Min man gillar varken öl eller fotboll nämnvärt så scenariot hade sett annorlunda ut även hos familjen Zatti. Han älskar att "slöa". Kan vara hemma själv en hel helg och inte lyckas göra någonting. Något som jag absolut inte lyckas med. Men slöa för honom innebär att sitta i soffan med laptop i knät eller att läsa om sin bästa vän Kurt Wallander ute på terassen.
Själv njuter jag av att ligga i min stora hörnsoffa med en massa kuddar och en pläd. Helst ska jag se en skön film, kanske en riktig snyftare så jag får gråta i mängder och så har jag antingen en kopp te eller ett glas vin bredvid mig.
Eller som igår efter ett maniskt funkpass så åt jag en halv pizza (för att känna mig lite duktig
), en caprese samt ett glas rödvin framför Floorfiller. Inte helt fel!
Nej, tjejer idag är det måndag, skitväder och vi har en heeeel vecka framför oss. Själv har jag haft en heldag på stan i lördags med en väninna. Kom hem med en tunika, en jättesöt sommarblus och så nya super hypade träningsskor. Känner mig nöjd! På kvällen satt jag på Ljunggrens och sippade på stans bästa drinkar. Hann med 3 stycken på 1 timma! Men de är som godis....har man tagit en kan man inte sluta. Sen gick vi på någon klubb på Hornsgatan som spelade house. Trångt, svettigt och mitt i vimlet träffar jag en supertrevlig kille och vi upptäcker att vi har något gemensamt. Vi ska gifta oss om några månader. Så gissa om att vi stod för oss själva i ett hörn och pratade, pratade och pratade...bröllop! Superhärligt! Följdes åt till t-banan och kramade varandra lycka till i framtiden!