Roslagsbrud - gud vad trist! Ett bröllop är ju högsta prioritet och speciellt om det är en systers!!! Varför håller hon på och gnölar så där. Är hon avis på att du ska gifta dig?
Själv har jag en storebror, han är 10,5 år äldre än mig (vi har inte samma far) och helt underbar! Har alltid sett upp till honom och liksom lite trampat i hans fotspår. Bror var svensk mästare i dans...så klart syrran trampar efter, brorsan pluggade i Brännkyrka...så klart syrran går där (observera valde dock inte samma linje), brorsan läste på IHM...så klart syrran också gjorde det och nu jobbar vi båda som säljare med någon slags marknadsinriktning.
Min bror kommer på bröllopet. Han är vår toastmaster. Ett jobb jag vet att han klarar galant! Brorsbarnen tycker att det är jättespännande med bröllop (13 och 16 år) och de kommer i kostym respektive smoking! Ska bli så kul att se dem uppsnofsade så där.
Tyvärr så är jag en sån där tråkig typ som inte dekorerar alls till påsk. Är ju dessutom inte hemma utan i Cannes.
Själv ska jag nog träna ikväll och sen träffa en kompis (ovanlig va?!!!). Imorgon ska jag åka och hämta en bakelse som jag ska testa till vårt bröllop. Klockan 10:00!!! Vad gör man inte för detta bröllop? För 12:00 ska jag funka med en kompis på Odenplan. Sen eventuellt gå en sväng med henne (igen) på stan. Hon har klänningsångest inför vårt bröllop. Jag har redan tillbringat en dag med henne och provat MASSOR med klänningar. På kvällen vill jag verkligen vara hemma. Saknar min soffa! Vi får se om jag får sällskap av någon/några vänninor eller om jag sitter själv. Njuter ju av ensamheten också så det kvittar för mig. Söndagen ska jag bara vara hemma och skrota. Plantera om mina blommor, fixa lite med bröllopsplanerna på min PC och bara va!