Lapinette: Oj vad trakigt med din pappa! Hoppas att han kryar pa sig snart! Om det nu ar nagon trost sa har du inte hort fran honom pa grund av att han forlorat bade sin mor och balansen...inte pa att han undvikigt dig och inte ville komma. Hoppas pa att er Japan resa blir av i host sa att ni kan titta pa bilder tillsammans fran brollopet.
Monterosso ar "huvudstaden" i Cinque Terra omradet om jag har forstatt det ratt. Vilket val ligger strax norr om Speziabukten. Sa samma resmal som eran resa Lapinette, forutom Gardasjon. Sa det blir inte de Italienska alperna, iallafall inte den har gangen, men istallet den bergiga kusten att vandra i. Rom, Venedig och Sardinien later ocksa harligt, men vi har bestamt oss for att inte klamma in for mycket. Jag tror att det bara blir en vecka semester. vi har ju en liten tjej pa snart 2 are som inte foljer med, sa det beror ju pa hur lange mormor vill vara barnvakt ocksa!
Jag har varit i Italien ett par ganger, men det var langesen. Vi var i Milano nagra dagar nar jag var au-pair 1994 och vad jag kommer ihag av den resan sa drack vi vin och at Gorgonzola och sov mest hela tiden. Och nar jag tagluffade 1992 sa stannade vi i norra Italien (Genoa och Savona) ett litet tag, men vad jag kommer ihag av den resan var mest att jag var irriterad pa mitt resesallskap och tafsande italienare. Sa vi tankte ge Italien revansch den har gangen! Med mitt favorit resesallskap!