Glamour, mon amour!
Roslagsbrud, mmm låter som en underbar buffé! Jag älskar fisk och skaldjur. Men får nog lov att hålla med Gemma, lite mer grönsaker vore på sin plats.
Gemma, löpning är den ultimata träningen för mig! Tror inte riktigt på att dina ben inte kan. Du har nog börjat för tufft i så fall. Man ska börja jättelångsamt och springa i gångtakt, och bara en kvart i början. Sen successivt öka tempo och längd. Jag springer långsamt men orkar länge. Det är apajobbigt första kvarten, sen känns det som om man skulle kunna hålla på hur länge som helst. Jag gillar att det är gratis, ingen transporttid, man får se hur ful ut som helst och man känner sig sååå kraftfull när man orkat springa utan uppehåll i en timme! Som sagt, min allergi känns mycket bättre efter en joggingtur och det känns som om jag rensar kroppen på gifter när jag svettas och flåsar. - Ja, naturligt knark helt enkelt!
Vår roadtrip i Irland kommer att bli underbar! Vi flyger till Dublin, hämtar bil på flygplatsen och sen får vi se vart vi åker. Vi ska ha bilen i en vecka och bara köra dit vi får lust. Har med oss tält och sovsäckar så vi kan campa eller bo på bed and breakfast. Sista tre dagarna ska vi vara i Dublin. Det kommer att bli en kravlös och skön semester! Enda jobbiga är att det är vänstertrafik. A ska köra (jag vågar inte) men jag kommer säkert att ha panik ändå.
Mina favoritdofter (utan inbördes ordning):
* Mammas hudkräm (hon doftar ljuvligt gott min mamma, jag vet att jag är lite barnslig)
* A (även när han är svettig)
* Liljekonvalj
* Kanelbullar
* Nyklippt gräs