Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Hej!
Jag kan en vardag, om det är em/kväll och Thomas är ledig, då är det nemas problemas! Kom med förslag så ska jag försöka anpassa mig! :)
PS, är de någon som vet vad som händer med Catharina? Om ni inte vill skriva här, så kan ni väl maila? (a-k.is@home.se)
Kram så länge,
Anna: Nej vad är det som händer med Catharina. Det låter som att det är hennes anons här på BT. Men har ingen aning, inte hört något. Blir ju lite orolig.
Datum? Ja här är några förslag:
11/5 (vardag, kväll)
15/5 (vardag, kväll)
22/5 (vardag, kväll)
23/5 (vardag, kväll)
24/5 (vardag, kväll)
Passar något datum? Kan fler i månaden men börjar med dessa.
Halloj,
jag kan helst 23 eller 24/5, av ovanstående datum, men även 15/5.
hej allihop.
mkt nu :(
å japp, min klänning :)
a-k har mail, får förklara för er andra.
kram
Popinella, din mailadress?
Kram Anna
Den 15 fungerar bra för mig!
Den röstar jag på! :)
/Anna
poppinella81@hotmail.com
Ska kolla upp den 15:e och återkommer...
Hej!
Robie, vill du skicka mailet från Catharina till Poppis, jag får bara felmeddelande hela tiden!?
Popinella, du får höra av dig om du inte får det! :)
Hörni, jag behöver akut hjälp. Vi ska troligen åka och köpa ring i helgen, jag hade precis bestämt mig för en hos Albrekts guld (en kam där diamanterna sitter i "blomform". Men så snubblade jag över www.vigselbutiken.se, och deras titanringar. Tyvärr verkar jag inte kunna länka. Men om man går in under titanringar så finns där två modeller som heter: Tilux, (B)T2013 och Tilux, (B)T2015. Kan ni inte kolla på dem och säga vad ni tycker. De är ju ganska billiga, och tydligen lika hållbara som "vanliga" ringar. Vet inte varför jag fastnade för dem, eftersom båda är ganska långt ifrån vad jag ursprungligen hade tänkt mig...
Vad gillar ni ringarna i stort? Känns det "för" billigt som vigselring? Känns det for modernt? Kommer jag ångra mig?
En anledning till att jag tycker om dem är att jag egentligen alltid gillat kombinationen mellan "silver" (ja, eller titan nu då) och guld, sedan är de ju troligen inte lika skadebenägna som den andra ringen jag tittat på, den sticker ju upp mera osv. Man får ju tänka på att man bor på landet, fixar i trädgården och har hund och barn också. Fast å andra sidan kan man ju ta av ringen ibland....fast...äsch jag vet inte. Kom med synpunkter bara är ni snälla....
Kram,
Jag tycker att (B)T2015 är finast. Tycker absolut att det är ett alternativ. Titan är fortfarande lite ovanligt, men inte "fel" ovanligt om du förstår vad jag menar. Titan tror jag skulle passa dig.
Jag har mejlat Petronella, hoppas det funkar. Hon får höra av sig annars.
Robie, tack :) för synpunkter, jag är nog också mer inne på T2015!! Behöver göra om min förlovningsring för att de ska passa ihop, men det är ju en bisak.
Vet inte om jag vågar.... *spännande*