Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Men vi kan mötas på nåt annat ställe i stan annars? Vart hittar du?
Egentligen ingenstans... Men om Robie är hemma så parkerar jag utanför henne och så kan vi ta följe...
Om hon inte kan, så kan vi mötas utanför typ Åhlens eller nåt...
Jag loggar ut mig nu, men tittar självklart in i morgon när jag kommer till jobbet!
Sov gott alla!
Kram,
Jag loggar också ut mig och får se om jag har möjlighet att titta på jobbet. Hoppas det, annars vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det.
*Hm*...jag är utanför Vattenporten 17.00 om jag inte gett mig tillkänna här innan och sett om ni har ändrat nån tid eller så. Hör kanske av mig till nån av er efter att jag slutat i så fall för att se om det blev några ändringar.
Jag kan inte idag! Men ni klarar er nog utan mig :) Ska jobba, hade jag bara tänkt lite så hade jag tackat nej till jobb. Men ringer dom när man är ute o inte har kalendern m mig så kan det bli dubbelbokningar, för jag har ingen koll utan den. Tyvärr. Ta det nästa gång.
Jodå tävlingen gick bra. jag ramlade inte ;) Tristan kom 5:a av 36 hundar, inte dåligt. Oliver fick kalla fötter när han väl hade kommit upp på vippbrädan (ett hinder som ser ut som en gungbräda) så han hoppade ner o för att han inte ska bli rädd igen så hjälpte jag honom o blev därmed diskade..... men han var jätteduktig ändå.
Robie, vad duktiga dina vovvar va! Skoj!
Trist att du ska jobba dock...
Vad säger ni andra, ska vi skjuta på det...?
Catharina och Annelie, vad säger ni? Jag omförhandlar gärna dag, det är helt ok...
Popinella? Är du här något?
Jag har mobil nr 070-276 10 04 om det är något.
Det hade verkligen varit skoj om vi kunde få ihop ialla fall en träff där alla är med nu innan bröllopen verkligen går av stapeln...
Hör av er...
Kram,
Ni behöver inte ändra och böka för min skull. Hinner vi inte med ett till möte?
Men vi blir "bara" tre eller? Kommer Annelie? (Annars är det du och jag Poppis! :)
Eftersom jag har en bit att åka så vore det kul om så många som möjligt kunde så klart! (inget ont menat på något sätt, men ni förstår hur jag tänker hoppas jag!)
Hann kolla. Visst kan vi skjuta på det. Funkar för mig. Vi kan bestämma en ny tid senare. Då ses vi inte idag då, men en annan dag istället.
Ha det så bra!
Halloj tjejer,
nu är jag återuppstånden efter jätte-förkylningen allan. Har varit totalt utslagen i två dagar. När ska vi träffas?
Snart hoppas jag!
Ja snart hoppas jag åxå!
Jag är alldelles till mig i brallorna nu!! ;) Först så har vi bokat resan!!! Vi ska bo på lyxigt 5stjärnigt hotell i Bangkok!! Med gratis drinkar :D
När jag kom hem därifrån (Resia) så kollade jag mina mejl o såg att jag har blivit uttagen till att vara med i en reklamkampanj hos Weddingteam (de är väl de som ska fota er anna?). Så jag ska visa min rumpa på deras hemsida bla. Hur kul som helst. Det de ska göra reklam för är deras morgongåva www.weddingteam.loudguy.se/margongava.htm .Häftigt!!!!! Bli sminkad o få en bukett i handen o fina underkläder. De får jag väl säkert inte behålla men känslan att ha det på sig slår mycket.
Oj nu kom jag på att mina ben är orakade.... :D men jag hinner nog att fixa det innan jag ska dit!