• R&F (1/7 2006)

Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

• Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • ak76

Oh Annelie, grattis i förskott! :)

Hoppas du hittade dina gardinstänger!

Nu har vi börjat att pyssla med inbjudningarna, det går bra, men jag behöver klistermärken eller något liknande att fästa inlagan med (det blir inte snyggt annars, och sådan där dubbelhäftande tejp syns tyvärr igenom...)
    Poppis, jag har nästan kommit igenom alla länkarna! Mycket användbart - tack!

I dag slutar jag tidigare (skönt...) och i morgon åker jag med min lilla familj till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld, det ska bli mysigt... :)

Ha det gott,

• AnnelieE

Gaah, vilken dag jag hade igår. Trodde ärligt talat inte att jag skulle bli hippad, men igår dök det upp ett gäng på jobbet. Det tog ett tag innan jag kopplade vad det var frågan om. Blev nog någon form av kortslutning i skallen...
    Hade en mycket rolig eftermiddag/kväll. Bland annat bjöds det på bowling, toiga uppdrag på stan (vädret var tyvärr inget att hurra för), allsång i öltältet på Lilla torg, middag på Blue thai och eurovisionsong på Mårtensson.

Stötte ihop med ett gäng olika svensexor, någon som hade sin m2b på stan. ;)

Vad ska vi rta för dag till nästa träff?

• physalis

annelieE

Vad kul att du blev hippad!!

Vågar inte ens tänka på om och när det skulle ske för mig... :)

För er som undrar, så har jag bytt nick...

X Christina.

• R&F (1/7 2006)

Så skojigt med hippa! Hoppas vi får med. helgerna är uppbokade med annat så jag vet inte när de skulle få till en hippa :)

Träff?? Jaha, kag kan:
    2/6 - hela dagen
    3/6 - eftermiddag
    5/6 - hela dagen
    7/6 - eftermiddag
    8/6 - hela dagen
    9/6 - hela dagen
    10/6 - eftermiddag
    11/6 - hela dagen

• SuSen1980

Snubblade in här... tjej från Oskarström som ska gifta sig 1 juli 2006!

• Poppinella

5,7 och 8:e kunde ju både du och jag Robie i alla fall. Hur har ni andra det då?

Välkommen SuSen1980 och välkommen tillbaka Physalis! Kanske ni vill vara med på nästa träff som nu planeras?

Annelie! Vad kul med hippan! Ser fram emot att få höra om den!

• R&F (1/7 2006)

Hej SuSen1980!
    Va kul med "nytt blod", no offence gamla brudar.

Ja men det är ju en början att 2 kan samma datum ;)

• bröllopsommar

8e kan o vill jag!!!!

hinner ej skriva mer men bridiz har varit framme igen.

gifter mig den 17e förresten.
    4 veckor kvar.
    ugha!

kram

• R&F (1/7 2006)

Har jag missat nåt? Vem är "bröllopsommar"? Någon ny förmåga? Välkommen i så fall!

• Poppinella

Ja, nu vill jag också veta. Vem är du bröllopsommar? Välkommen om du är ny här!

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)