Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Zilla, fick du mail från floristen? Såg i mitt mail att det var skickat till dig med sprey.se, stavas det inte spray?
sposa
Så synd... Hoppas vi får ses nån gång i alla fall!
Självklart kan vi ju nu rekommendera floristen som var med på förra träffen och pratade blommor med tre av oss. www.flowerdeluxe.se är hemsideadressen. Hon var jättetrevlig och tillmötesgående. Lyssnade på vad man tyckte och gav förslag utifrån hennes kunskap och erfarenhet.
poppinella
Vet du hur de ligger i prisklass, ca?
Ingen aning, det pratade vi inte om då. Hon var ju inte med för att sälja utan för att få en inblick i vad brudpar vill ha etc.
Mycket trevlig tjej var det i alla fall! Hade mer än gärna anlitat henne, men nu har vi ju redan en florist.
Hej hej! Ska iväg på tävling snart..... lite nervös är jag allt. Men det går nog bra, bara jag inte snubblar på mina egna fötter eller halkar eller eller eller.... ;)
Jo det var den 15/5 alltså i morgon vi pratade om. Det får ju bli på em/kvällen eftersom många (alla utom jag) jobbar :)
Efter 3 funkar för mig, frågän är bara när Anna slutar, och Annelie. Kommer du åxå, Catharina?
Hoppas att ni andra svarar här ikväll för med tanke på att det är imorgon så skulle det vara bra att veta!
Förresten gav min älskade tärna mig ett toppentips på vad man kan göra av brudbuketten efter den stora dagen. Jag tänker absolut nappa på det. Man vill ju ha kvar den på ett sätt samtidigt som en torr bukett som står nånstans och samlar damm inte är så kul. Det går ju inte damma dom sen heller så ja... ni förstår säkert hur jag menar.
I alla fall så tipsade hon om att man kan torka hela buketten och sen smula den i stora bitar. Köpa en riktigt fin glasburk och ha den där i som ett pottpurri. Det lät jättefint tyckte jag! Dock har jag surfat runt och det är ju inte det lättaste att hitta en fin glasburk verkar det som när man väl söker efter en...
Hallå på er alla!
Jag kan i morgon (nu har jag tom rutor runt om i min bil så nu är det bara att tuta och köra!!! :)
Jag slutar 16:00, kan väl vara i Halmstad runt 17, var ska vi träffas?
Popinella, den där ringen du länkade till var OCKSÅ jättefin! Phu...jobbigt detta
Catharina, hoppas du också har möjlighet!
Hur gick det förresten på intervjun?
Robie, hur gick er tävling? Höll du dig på fötterna? :)
Ska bli jättemysigt att träffas!
Kram,
Ska vi säga 17 vid Vattenporten då? De har väl öppet ganska länge tror jag så det är väl ett lämpligt fikaställe i så fall.
Robie, kan jag komma till dig först? Jag hittar inte till Vattenporten... :)