• R&F (1/7 2006)

Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

• Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • maria73

är inne en snabb sväng. operation i em.
    om jag hör av mig ikväll har allt gått bra, annars inte.

snälla håll tummarna för min älskade lilla mormor.....

catha "nervös å rädd"

• ak76

Catha, *håller tummarna*, vi hoppas det går bra! Lycka till och kram,
    Anna

• ak76

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er alla!
    Om det är fler som vill lämna åsikter om ring vore jag jätteglad (det är helt ok att inte gilla dem också ) Jag är just nu vansinnigt ambivalent!

Catha, *hoppas hoppas allt gick bra*, trots att vi inte hört av dig. Tänker på dig...

• maria73

operationen gick bra!!!!!
    hon kommer att bli frisk igen :) :) :)
    JIIPPPYYY!!!!!!!!!

igår var jag alltför uppfylld av detta för att ens tänka på bt.....

ak, jag gillar också din nya ring nr 15. liksom du e jag svag för guld-silver i komb och av det lilla jag träffat dig tycker jag att denna känns mer rätt ihopmed din personlighet. den e stilren, lite tuff, moderna och romantisk.

nu har jag ej sett den andra ringen så om den kan jag ej uttala mig.
    har du nån bild?

lycka till.

nu ska jag på arbetsintervju om 1 timme.
    spännande o nervöst men irelation till mormor, ack så oviktigt.

kram

• ak76

Ohaaaaaa! Så bra! Vad glad jag är för er skull!!!!
    Lycka till på intervjun nu då!
    Tack för input på ringen!

Kram,

• AnnelieE

Catharina:
    Åh, så skönt, så glad för er skull! Nu blir det ju verklogen ett bröllop i glädjens tecken!

Anna-Karin: Svårt när jag inte vet hur den andra ringen ser ut. Men jag tror att T2015 passar dig utmärkt.

Petronella: Hoppas att din hals är bättre! Nu är det min tur att vara jäkligt hes och öm-halsad. Tror du att det är ngt som går på jobbet? :)

• ak76

Annelie, Catharina och ni andra, har en bild från en tidning, men tyvärr ingen scanner...

har letat på internet, men kan inte hitta någon som ens liknar den från Albrekts.

Det man kan likna den vid är väl en vanlig kamring, (finns också på vigselbuktiken - vigselringar- ex modell 407.5)
    Ni är jättegulliga som hjälper mig, tack! :)

Annelie, hoppas du kan kurera dig i helgen och snart känner dig bättre!
    Kram,
    Anna

• Poppinella

Zilla, jag fick mailet från R&F (inget som kommit från dig a-k, konstigt...) tack så mycket! Skönt att veta lite om vad som hänt. Man undrar ju när man inte får se dig här, blir orolig när det är så tyst.
    Vad härligt att höra att operationen gick bra! Ta nu väl hand om varandra! Hoppas även att intervjun gick bra!

Ak - 2015-ringen var jättefin! Det är ju bra med sådana ringar också då andra smycken fungerar bra till. Lättare att matcha med annat! Riktigt fina var de och jag tror att du hade passat bra i en sån! Tycker att 2015 var mer "bröllopig" än 2013. Den är mer elegant på nåt sätt.

Den 15:e kan jag också förresten, men jag slutar 15 så i så fall får det bli efter det. Vilken tid hade passat för er? För det var väl nu på måndag ni menade så det inte var i juni? *funderar*

Annelie... ja, är dte inte fler på jobbet som varit så där hesa? Har för mig att jag hörde om nån annan som kraxade i luren när hon sjukskrev sig så de hörde knappt vad hon sa. Det var innan jag blev sjuk... mysko. Min ena granne tappade också rösten helt bara nån vecka innan mig.

sposa, kan du den 15:e? Eller tina14jan? Det hade varit så roligt att träffa er med!

• Poppinella

ak
    Tack för tipset förrestem, vilken trevlig sida med ringar!
    Det finns ett annat par där som jag tycker är riktigt snygga, de påminner om 2015, men fast är mer av guldet och mindre av det andra. Tänkte bara tipsa dig om dom för de var väldigt fina också. Bildadressen är (om det funkar) www.smartstep.se/shopimages/143488/f.jpg
    Om du vill hitta dom på sidan själv så kolla under kombinationsringar, de heter Selective 40149 (nummer tre uppifrån).

• sposa

Dessvärre är jag upptagen (som vanligt
    :( ) ....

Jag har dock en liten fråga: Det är
    nämligen så att frisörskan jag hoppats på gällande min håruppsättning ska vara grav-ledig, och blombindaren jag hoppats på har semester när vi gifter oss. Har ni några tips, råd och rekommendationer? :)

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)