Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Jag kommer att vara en del i Halmstad i Juli, tror jag. Om det är någon som fortfarande inte har gift sig då, och som vill anordna träff (jag vet ju inte rigtikt när alla här gifter sig...) så kunde det vara kul! Då hänger jag på!
Xtina
eller, när jag tänker efter så blir det ju desto mer intressant om någon
HAR gift sig på träffarna...
Ursäkta,ibland är inte hjärnan med... :)
Hallå där!
Hoppas allt är bra med gamla och nya! :)
Physalis, såg den andra tråden du var med i, kramar till dig! Vad snällt av dig att hjälpa till! Dagens ros, helt klart !
5, 7, 8, kan nog jag också...hänger lite på barnvakt. Men bestäm ni, så försöker jag anpassa mig så gott det går!
Nu är inbjudningarna nästan färdiga! Bara liiite kvar... :)
Jaha, då var vi 3 som kan 5, 7 & 8:e. Jisses det verkar för bra sör att vara sant ;)
På söndag går vårat osa ut! Det är några som inte hört av sig än, lata????? Bla har inte han som ni, Anna, river balkongen för! Och inte heller våran florist! Men jag antar att dom har tänkt att komma. Men det hade varit bra om folk ringde och sa vilket. Lite tråkigt att behöva ringa runt och tigga om svar. Men som sagt det är ju några dagar kvar.
Jag glömmde ju bröllopsommar, du kan 8:e. Kan du de andra 2 datumen?
Hehe, Robie, säg till om du vill jag ska pika eller för den delen fråga rent allmänt.....(så att de verkligen svarar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Jag har ju nära till båda....
PS, jag VET iofs att vår florist kommer, hon har nämnligen redan handlat kläder...(jättefint!) Kan det vara så att hennes man skulle ha ringt men..... tittat på TV-sporten istället tro????
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=7767671828&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3APIC&rd=1
Vad tror ni om dessa? Tycker att de är superfina, men är såååå rädd att de ska vara svåra att gå i.
På www.laredoute.se, finns ett par bruna pumps också, finns på DAM, SKOR, PUMPS, sidan 1 längst ner - mörkbrun, 279kr, billigt. Är de snygga?
Hjälp!
Anna: De från e-bay ser ju jättefina ut, finare är de andra tycker jag. Men det är ju storlekarna som krånglar. Tänk om de inte passar?
Jo det kan vara så att sporten har kommit i förhand, den orsaken ligger rätt nära till hands. Vi väntar till efter söndag, de ringer kanske i veckan (de har kanske ringt nu de senaste 3 dagarna, jag har inte kollat). Men de som har hand om osa har tidigare varit mycket snabba med att tala om vilka som ringt. Han som bor ovanför ert är nog lat, eller så väntar han på att vinna VM biljetter eller nåt.
Hej!
Fredrik kom hem med nya Frotté igår! Han skriver roligt, din blivande Petronella. Jag ska upp till Burseryd i morgon sent på kvällen Anna, så jag kan lägga en i er postlåda på jobbet om du vill. Så kan du läsa. Stannar till på fredag, du kanske jobbar på fredag? Då kan jag ju i så fall komma till dig på jobbet.
Såg i en annan tråd någon som letade efter vitt paraply. Har ni tänkt så långt? Vart kan man hitta det i Halmstad? hade jag tänkt på detta innan så hade jag hållt ögonen öppna när vi var i Stockholm. Vil ju inte se ut som en reklampelare om det regnar, för alla våra paraply har reklam på sig.
Jag har drabbats av syndromet bridezilla! Ser inte helheten i allt och börjar drabbas av panik!!!!! Hur i helskotta ska allt gå ihop? Jag vet, jag överdriver, det är inte så farligt.... eller? Det är lite lösa trådar här o var. Hundvakten är ju fixad, men hur ska han få hundarna? Kan man begära av någon att hämta dom vid kyrkan? Kan man vara så fräck. Han som ska passa dom är lite på gränsen till att vi skulle bjuda. Anna du vet mycket väl vem det är (börjar på T och efternamnet på B), han har ju körkort nu. Du känner honom bäst, kan man fråga om han kan hämta vid kyrkan?
Oj vad långt det blev...... ;)