Telan - om min far hade kommit hade han garanterat inte hållt något tal. Jag är ganska så säker på att min bror har förberett det talet eller så låter han min mor ta det. Jag har varit på bröllop där mamman har tagit talet istället för fadern då det är hon som har varit den som vågar prata inför folk. Det behöver inte var långt (har varit på bröllop där fadern har stått och pratat i 20 min medan förrätten stått framför en...inte skoj) och vill han inte så kan han ju börja och sedan överlåta resterande till någon annan.
Idag är det min sista arbetsdag sen är det semester som gäller. Ska imorgon tvätta, baka tårta, träna och färga håret. På eftermiddagen kommer O och på kvällen är det middag med kompisarna. Svensk mat på Brännvin och sen en drink i baren på Gondolen.
På fredag är det manikyr, hämta stereo och att åka ut till Mariefred med all champagne, program etc. Tårtkalas och champagne och på kvällen att sy in löshår och sätta upp håret på spolar.
Sen är det LÖRDAG! och snälla dansa till vädergudarna soldansen (inte regndansen)!!! Det ser väldigt osäkert ut på SMHI.