Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Josse82: Kläm inte dem :) Man ska inte pilla med fingrarna i ansiktet.

Har nu haft/har första STORA bröllopsbråket, var väldigt nära att bröllopet ställdes in :( Det tär mycket på en psykiskt att planera bröllop och sen spelar väl lite nerver in med antar jag...

• msbine

Känns som om halva Sverige kommer att skaka den 27 maj av alla klockor som kommer att ringa ;)

Tack för allt ert stöd igår, mådde inte alls bra. Det mesta har löst sig och bröllopsplanerna fortgår. Dock i ett lite lugnare tempo och vi har beslutat att inte bry oss om det lilla som inte är klart än. Nackdelen med oss båda är att vi båda har så hett temperament och smäller av rätt lätt...

Satt sen igårkväll och kollade på vad man ska gå in/ut till, svårt att hitta nåt kul. Vad ska ni andra ha? Vi ska ha en traditionell låt in, men ut vill vi ha nån låt typ filmmusik eller så, men de e svårt att hitta någon som är pampig och kommer att låta bra i kyrkan...

• msbine

Oj så många vi är :) Skoj!

lapinette: Självklart lyser solen den 20 & den 27 maj!!!!!!!
    Vi har med alla sånger, psalmer osv klart just förutom utgångsmusiken... Svårt när man vill ha något speciellt som ändå passar i kyrkan...

• msbine

Ska ha en sjal över axlarna i samma tyg som klänningen. Skulle det inte räcka hoppas jag att min m2b kan hålla mig varm ;)

• msbine

Vårbrud76: Jag ska ha en vit väska, då vitt är min favoritfärg har jag ca 8-10 olika vita handväskor hemma, så en av dem bör gå bra :)

• msbine

Ja, paraply känns rätt svårt att hitta... Nån som vet om man kanske kan beställa från nätet?

• msbine

mia_maj2006: Jättefin tårta :)

Chessie: Vi kommer att ha trerätters+tårta. Tycker inte att det blir för sent med tårta alls.

• msbine

Det är med lite blandade känslor man längtar efter möhippan, man vet ju inte vad man kommer att råka ut för samtidigt som man nog måste kunna lite på sina vänner att de inte gör bort en för all framtid. Har dock lyckats klura ut att jag kommer att bli hippad den 6/5 :) En av grabbarna försade sig om både min m2b's svensexa och möhippa till min m2b, han fattade dock inte riktigt att han hade försagt sig :)

• msbine

grahn06: Låter som en rolig möhippa :)

• msbine

Telan: bra idé med en maillista :)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!