Maj 2006 tråd fem!!!!
Majkel: Kul att se en kille här inne :)
JAg sitter mest bara och tar det lugnt nu, det sista ska göras i helgen inför bröllopet, sen väntar två veckor av bara lugn och ro, ska bli jätteskönt!
Majkel: Kul att se en kille här inne :)
JAg sitter mest bara och tar det lugnt nu, det sista ska göras i helgen inför bröllopet, sen väntar två veckor av bara lugn och ro, ska bli jätteskönt!
Min blivande blev med tagen på svensexa igår :) Råkade ut för en hel del roliga saker :)
Är inte heller nervös längre, var det dock för två veckor sedan. Allt är klart nu och nu bara njuter man av tiden som är kvar tills det är dags :) Tror dock att man kommer att bli lite nervös den dagen det verkligen är.
en liten fråga... Hur gör ni andra med tal? Ska ni hålla något tal till er blivande? Jag tänkte hålla tal till min blivande, har skrivit fyra olika varianter, kan inte bestämma mig för hur jag ska lägga upp det liksom... Hur gör ni?
Har funderat på det där med. Har så mycket att säga till min blivande make, men vet inte om jag vill stå och säga det framför alla andra... tror inte att alla andra är så intresserade av att höra min kärleksförklaring till min m2b offentlit kanske. Jag ska dock hålla i tacktalet till alla, funderar på om det inte är bättre att bara tacka min m2b med för att han finns helt enkelt i det... Hmm... Jobbigt...
Chessie: Skriv ut din mail så kan telan skicka det vidare till oss andra. Vill jättegärna se bilder! Å stort grattis!!!
palcam_Girl81: Beror nog på lite vilka skor man har. Jag har börjat använda mina till vardags för att vänja fötterna vid dem, har ingen risk för skoskav, men mina fötter är vana vid att gå i kängor eller sneakers, och gillar inte riktigt att få på sig ett par sandaletter med klack på, även om den inte är speciellt hög ;)
Var ute och rekade lite fotoplatser igår runt kyrkan där vi ska gifta oss, hittade massor av olika platser som är jättefina, så nu känner man att den där timmen man har avsatt till fotografering nog var lite lite... Nu får man bara hoppas att vädergudarna är med oss nästa vecka :)
8st nu i helgen! Jag håller tummarna jättehårt att väderprognosen INTE stämmer!!!
mialisa: Grattis!