Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

FiaMia: Vad roligt med två hippor :)

• msbine

Josse82: Hoppas bröllopsdagen var underbar igår!

S&F, Skåne, hellan_jkpg, nenne75, mialisa, Meeela, majbruttan: Stort grattis på er bröllopsdag idag!!!!! Hoppas att ni får en underbar dag!

• msbine

Snart dags att ge sig iväg för ätt träna i krykan, ska bli spännande :)
    Kantirn ringde med igår, de blir två solosånger istället för tre, men vi fick två i alla fall, det får man väl vara glad för...

Har underbart väder i skåne, redan 20 grader varmt, hoppas bara att det håller i sig i tre veckor :)

• msbine

Grattis till alla nygifta :)

Vad man ska göra efter bröllopet??? Tja, allt som man inte har hunnit med pga bröllopsplanering :) Umgås med sin make, umgås med vännerna igen, komma igång med träningen, kunna satsa helhjärtat på jobbet istället för at sitta disträ på jobbet och tänka på blommorna istället för jobbet

Var och tränade i kyrkan igår, det kommer att vara helt perfekt i kyrkan, vigseln kommer att bli underbar! Känner mig helt lugn inför det nu faktiskt, vi har en underbar präst

• msbine

Pumbaalina: Usch vad hemskt det låter. Har ingen erfarenhet av sådant här, så har tyvärr inga goda råd att ge. Men jag kan inte tro att han får lov att göra så, speciellt inte om de av en domstol har fått delad vårdnad. Kan hon inte gå till polisen?

Ska till festlokalen/restaurangen ikväll efter jobb och bestämma det sista inför bröllopsfesten, ska bli skoj och skönt att få det med avklarat. Vi har som mål att allt till bröllopet ska vara klart innan helgen och det ska gå på något sätt :)

• msbine

lapinette: Måste bara säga att jag verkligen tycker synd om er med er tårta ;) Men det löser ju förhoppningsvis sig nu :)

• msbine

Lapinette: Väntar med spänning på tårthistorien :)

De ringde precis om min klänning, den är insydd och klar nu Ska dit på torsdag och se så att den verkligen passar, längtar efter den!!!

• msbine

Lapinette: Hemma hos mamma :) Hon ska ändå vara min chaufför under bröllopsdagen, så hon kan ta med klänningen då :)

Pumbaalina: Håller med Lapinette, nåt måste väl gå att göra?

• msbine

Var på möte med festlokalen igår, gick jättebra, så nu känner jag mig jättelugn och trygg med det med. Skönt att ha det avklarat liksom :) de e skönt att ha att göra med folk som är vana vid att ha hand bröllop, man känner sig trygg då.

• msbine

pirr i magen: välkommen tillbaka!

Hade ännu ett planeringsmöte igår, fast med mina blivande svärföräldrar. Oj vad jag ångrar att jag/vi inte involverade hans pappa tidigare i bröllopsdiskussionerna! Hans pappa är jätteduktig på att planera fester och att hålla i dem tydligen (fick reda på detta först igår). Skönt att ha honom "ombord" nu i alla fall :)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!