Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Halloj brudar.... jobbar inatt igen... känns bra för då finns det ju internet här... :D

Lisette_ Välkommen!! här surrar vi om allt möjligt :D

var just hemma hos en vännina och hennes sambo jag har nog börjat sätta bröllopsgriller i huvudet på dem med så nu har hon på skoj börjat kika på klänning... :D

hihi bröllopsfebern smittar av sig =)

• Snitte- 5/7-2008

Hihi förstod nästan det...

Javisst men det finns ju en djungel med planeringsmöjligheter!! Jag har ändrat mig hundra grr redan... :D

• Snitte- 5/7-2008

Hej hej!!

Jag har pratat med min sömmerska och ska nog snart köpa tyg till klänningen... men vi ska nog inte börja sy förrän nästa sommar just för att man inte ska sy upp i fel mått och så...:)

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp tjejer... har försökt ladda upp bilder jag med på svart brud men det tar ett tag... måste ju frakta dem till jobbet och lägga in där och dola... suck hemma kommer inte internet förrän om 15 !!! dager.. :( suck suck suck...

annars är det bröllop för hela slanten... har funderat på att starta ett dekorationsföretag för bröllop här i sverige... finns ju nästan inget kul att dekorera med... har sökt starta eget bidrag och väntar på svar :D

• Snitte- 5/7-2008

Ska gå och kika in era klänningar när jag har lite mer tid... nu hann jag bara läsa in mig och lämna några fotspår efter mig... hihi måste iväg och jobba nu... på en RÖD dag... suck... min m2b sitter helt ledig idag... :(

• Snitte- 5/7-2008

woho tjejer det gick snabbt lyckades sno åt mig några minuter till från jobbet... hihi nu har jag vart inne på svartbrud och kikat in er och era bilder!!
    JÄTTE FINA!!! har gett några komentarer rakt från hjärtat i era gästböcker... :) hihi snaaaart ska ni få se mina drömbilder oxå! :) hihi

• Snitte- 5/7-2008

Hej igen.. ;) jag har varit inne på weddingdecorations.se och ska starta eget (för hoppningsvis) inom det samt lägga till lite fler grejor än bara blommor.. :)

Annars söker jag bröllopssaker tja... girlanger eller liknande med bröllopsmotiv, tryckta ljus eller glasskålar med ringmotiv eller liknande. gulliga saker att ge gästerna typ chokladpraliner som finns 1000 olika i USA och ja... mer av ALLT helt enkelt.. ;D

• Snitte- 5/7-2008

först ansökte jag via dem... men sedan måste man registrera sig hos skatteverket och så.. jag är mitt uppe i det nu och det är HUR mycket som helst att hålla på och fylla i en massa och så... men det blir ju super kul om det går igenom och så... :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!!

åh vad roligt MsNordquist JA gör det!!!
    hihi eller ska jag säga... jag väntar lika tålmodigt jag iochförsig men vill du fria så klart att du ska göra det!!!

och vad mysigt med ringarna du beskrev!

Tackkortsförslagen låter ju jätte fina.. själv har jag inte bestämt mig än mer än att de ska vara samma stuk som på allt annat pappersarbete... =)

ska stämpla och klippa och klistra... :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2