Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Vilken fin sida med många roliga grejer.. :)

mmm jag kan inte låta bli att vara lite nervös mina närmaste vänninor fattar nog att jag inte vill bli utskämd men jag har rätt många väninnor som anser att jag skulle vara en perfekt brud för sådant ( jag spelar teater och så, men då gör man ju en roll och är någon annan... :/)
    ja usch får se vad som händer...

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer!!

Åh vad härligt att fler och fler hittar till vår mysiga tråd... och ett marockobröllop är ju spännande att höra om :)

jag hittade en lista som jag själv inte var med på måste skriva in mig... ;)
    Mysan98 12/1-08
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    Snitte 5/7-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

• Snitte- 5/7-2008

iiih såg ni the omen fy vad läskigt, den kommer nog inte jag våga se... jag är jätte mesig vad gäller skräckisar...

GRATTIS till 1 år som sambos!!!! ;)

• Snitte- 5/7-2008

Hihi vad kul att hippan gick bra!!! :D

ja, nu får du nog vänta dig något liknande tillbaka... men det var ju inte så farligt...

nu sitter jag och drömmer mig bort i alla roliga tillbehör från Usa som det finns till bröllop... :D

• Snitte- 5/7-2008

Nä det är klart de får ju hitta på något eget... men man kna ju ha egna ideér och så också... vad man vill och inte så att säga.. jag hittade i någon gammal cosmo en massa tips för möhippan jag tänkte ge mina väninor den när det börjar närma sig... :D

• Snitte- 5/7-2008

ja, man blir lätt skrivsugen när man börjar prat om sina planer... jag ska också designa klänningen själv och få den uppsydd... så får amn ju som man vill ha den... =)

• Snitte- 5/7-2008

nope nu bidde klockan mycket och det är en dag imorgon också... :)
    godnatt på er alla lyckliga blivande brudar!

• Snitte- 5/7-2008

Halloj alla glada brudar!!
    Idag är man lite ledig från jobbet :) men då har jag en massa bestyr inför studenten till min lillebror. tänk att han blivit så stor :D

• Snitte- 5/7-2008

du behöver väl inte slänga det du inte använder... jag har gjort en klipppärm med en massa skojjigt i men jag har ändå sparat på tidningarna så man kan kika igen och igen och igen... ;) man kanske har ändrat sig någon gång... ;)

• Snitte- 5/7-2008

Halloj tjejer!

paige: jag är osså i värmland! :) från karlstad är inte född här med dock uppvuxen här... hihi har ni hittat någon fin kyrka? vi har valt Forshaga kyrka.

Jag ska ha 4 brudtärnor. 3 väninnor och min syster alla ska ha ljuslila/lavendel och syrran ska ha en nyans mörkare på sin klänning. :)

Tizzeltazz: klart man får fråga.. ;) jag och min sambo har varit tillsammans 3 1/2 år nu och 5 1/2 när vi gifter oss... :) (svår matte detta.... ;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2