Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Hallojs brudar!!

Pannkakstårta :
    jepp det är jag som håller på att starta eget... tanken är väl att det ska bli heltid så småning om men jag kommer börja ganksa smått... det är så HIMLA mycket att fylla i och dola och så bara...hihi

Härligt att det skrivs så flitigt här inne.. ;)

• Snitte- 5/7-2008

Hallojsan...

Vi är ju inte heller förlovade än... men jag tänkte inte göra något stort...

Jag tänkte att alla skulle få upptäcka det själva... så det blir lite hemligt så.

Men det där med fejad fest verkar ju jätte roligt iochförsig...

Klart man kan ha en mini hippa...
    gå ut och parta och så är ju skojjigt men det kanske är svårare att hitta på uppdrag och så då...

Kan ni inte göra något mysigt som att åka på spa eller gå på någon behandling eller så då...

en hippa som jag sminkade till nyligen gav bruden en behandling och sedan bastade tjejerna tillsammans och drack vin/öl eller något och så kom jag och sminkade bruden och så gick de ut sen... det verkade rätt msyigt faktiskt! :D

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer på tal om förlovning vilken ring tycker ni är snyggast av dessa...

sorry att jag ska vara lite krånglig nu men...

om ni går in på vigselbutiken.se och skriver i rutan "sök" Europa, 277-5 så kommer det upp en jätte fin ring och om ni skriver Europa Exklusiv, Rom
    så hittar ni den andra...

det måste vara med mellanslag och kommatecken... ni kan ju kopiera härifrån.. :D

ni kaaaan väl gå in och kika och tipsa mig... ;)

• Snitte- 5/7-2008

hihi tack för tipset... min karl och jag sitter och tittar på ringar så får vi välla se när han vågar fråga.... hihihi

• Snitte- 5/7-2008

Hallojsan brudar!!

tack för tipsen!

ja problemet är att jag redan hittat min drömvigselring... och den funkar inte egentligen till någon av de här två... men jag vill ändå ha någon av dessa... så jag ska på jakt efter en ny DRÖM vigselring... jätte bra att ni påpekar det för det är ju jätte viktigt att den ska passa.

June20 : hmn... svårt där när inte smabon kan svenska... hihi jag tycker också du kna ta med handuk och kanske låna ut en badräkt eller som skrivit hyra en... det ordnar sig på nå vis!! :D

MrsNyberg2B : vad tråkigt med din syrra... :( hoppas det ordnar dig!!
    du får ju gärna prata bröllop med OSS :D

• Snitte- 5/7-2008

NU HAR JAG FÅTT INTERNET!!! :)

hihihi äntligen kan man sitta hemma och surfa fy vad tråkigt det har varit jag ska nog aldrig mer flytta :D

härligt att det surras här.. nu ska jag äntligen lägga ut lite bilder på svartbruds hemsida...'

• Snitte- 5/7-2008

june20: vad kul hoppas att det blir bra! det blir det säkert!! :) gud vad kul... nu måste jag fråga allesammans....

har ni planerat er egen hippa... eller är jag knäpp som vill vara med och styra där...???

• Snitte- 5/7-2008

Ja.. jag hoppas mina vänner är lika snälla... jag har också sagt det att jag vill göra "tjejiga saker" men jag antar att jag ska utrycka mig mer klart sedan när vi avslöjar datumet.. :)
    jag vill också ha typ spa och myspys.. :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2