Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Halloj brudar ja här hade det verkligen skrivits june20: jag är bosatt i värmland, en bit utanför Karlstad. :)

Lanzara kul att höra om "er historia" kände igen mig lite där med exet och så... hade också ett tufft uppbrott och min ex började ta starka tabletter och hotade med att ta livet av sig och började hota både mig och andra i vår omgivning :( usch... så jag var lite trött på killar men så kom ju min DRÖMprins och jag kunde bara inte motstå honom!! Snacka om att han fick skit från mitt ex i början.... :/

hmn,.,, vår budget ligger nog på 50-60 000 exl resan.. hoppas vi kan hålla det... :)

• Snitte- 5/7-2008

Just ja måste bara fråga...
    Är det bara jag som frömmer mardrömmar om bröllopet?

jag drömde inatt och har typ drömt 5 grr till att vi plötsligt är på dagen D och ska gidta oss och att INGENTING är klart... usch jätte hemskt man typ står där ,med en jogging dress och skit ful i håret och ska gå in i kyrkan och säga ja....
    panik!!!!!
    har ni drömt något liknande eller är jag knäpp?

• Snitte- 5/7-2008

Halloj tjejer!

paige: jag har funderat lite på platser och så och har nyss varit med i en teateruppsättning på Alster... har du varit där och kollat?
    jätte fint med herrgård och myspys.. :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp det var jag som var nästan klar... :D jag är jätte nöjd faktiskt :)

Jag kommer sy upp min klänning hos en sömmerska ( en väninna) och vi kommer nog börja lite smått till hösten för att börja på riktigt till våren :)

• Snitte- 5/7-2008

Hoppas de har många bröllopsaffärer dit du ska! Jag tycker absolut att du kna börja till hösten för det tar ju TIIID att hitta just den man vill ha :)

• Snitte- 5/7-2008

Halloj!
    LanZara: vi har ljuslila (lavendel) och silver Jepp det är dubbelvikt a4 ståendes. med massa bilder och annat skojjigt. Jag har kvar att göra placeringen i festprogrammet hur gästerna sitter och en kort beskrivning av dem... vet ju inte vilka som kommer tacka ja än..
    Har försökt göra en ungefärlig bordsplacering... det är jätte svårt!! alla ska ju hamna bra och så...

• Snitte- 5/7-2008

Jätte fin!
    Jag ska lägga ut bild på den så fort jag kan... har slöjan oxå... :D jag vet jag är ett freak :D

Men den är ganska smal och i silver... tja som små små löv... nej vad dumt det blir när man beskriver.... jag lägger ut bild när jag kommer hem... (jobbar nu:))

• Snitte- 5/7-2008

hmn.. nej kunde inte se dem tyvär... :( men kul att du är igång med tankebanorna... :)

jag är på jakt efter små ljuslyktor att sätta votivljus i och kunna skriva gästens namn på glaset.... har ju bild på svartbrud.. men det är jätte svårt att hitta de där glasen...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2