• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

Mysan - I värsta fall kan du ju kopiera en sida som behandlar problemet, och råka glömma hemma hos den det gäller.. Eller, om man gör en egen hemsida, så kanske man kan få med det under någon underrubrik, så att de som känner sig osäkra kan läsa utan att behöva fråga (om de känner att det blir jobbigt...) eller, ja, nåt sånt kanske?

• Mysan98

MrsNyberg2B HAHAHAHHAHAHAHA det var en helt underbar idé!!!! Ska absolut lägga upp sånt på vår blivande hemsida!! Då kan INGEN skylla på att de inte visste/förstod bättre

• MrsNyberg2B

Oh no... länken funkade inte riktigt, men boken heter iaf.. "I värsta fall (en överlevnadshandbok för bröllop)

• Mysan98

MrsNyberg2B åh det där låter ju som bok för mig. Den ska jag genast beställa!! Hoppas att det finns några bra tips hur man ska hantera knasiga Åländska blivande släktingar i den :)

• MrsNyberg2B

*ASG* Det får man verkligen hoppas... Annars får du göra en slags gallup på Åland, skicka ut en enkät om hur de skuller reagera i olika situationer, och ta upp alla du kan tänka dig skulle kunna inträffa hos er... hehe..

• Mysan98

Tror att det var en kusin (eller möjligtvis syssling) till min karl som gifte sig i somras där och det var ett rackarns ståhej från de släktingarna som inte blev bjudna och skitsnacket började på en gång. Vi var inte bjudna, men mina blivande svärföräldrar var det och de var så trötta i öronen till sist av allas klagande om att de inte var bjudna och liknande, så jag misstänker att det kommer att bli ett liknande mönster när vi väl gifter oss. Jag bryr mig inte särskillt mycket om det för jag känner knappt några av de där, men jag är rädd för att min svärmor ska börja låta likadant bara för hon inte orkar lyssna på resten av släkten... Nåja dumt att ta ut sorger i förskott för det BEHÖVER verkligen inte bli så.

• MrsNyberg2B

De kan ju faktiskt ha tröttnat lite på sig själva då också, så att de lixom "lärt sig sin läxa".. Kanske.. Men som skrivet, onödigt att ta ut nåt i förskott!

• zica

Mysan98 tack för färgtema infon.

Herregud va ni är snabba med att skriva =)

Ne nu måste ja läsa igenom vad ni har skrivit...

Är ni hemma eller på jobbet och om ni är på jobbet, va har ni ör jobb??Hahaha skulle passa mig bra =)

• Pumpkin

zica

Jag är hemma hela dagarna

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2