• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

glad midsommar!!!!!!!!!!!!!!! :d

• Tärnansara

Hallå tjejer!

Hoppas ni haft en trevlig midsommar, det har jag haft! Kunde varit lite bättre väder men men hihi

Jag har en fråga angående mjukhet! Jag har gelehallon och jag opererade mig den 1 juni, hur lång tid tar det innan de mjuknar? De har ju mjuknat lite grann men inte jätte mycket precis!

Kraam

• famousfairy

Tärnansara.. 4-5v tog det föt mig innan de började mjukna.. Nu, 9v tror jag det är, nu kan jag säga utan att tveka att de börja mjukna..
    Ska ta mig in till Nk imorgon, vara stark, inte generade, och be de mäta mig, är nervös, eftersom känns nästan "fel" att ha implant,d e inte naturligt men de har säkert tagit mått på massor med implant. Rea börja på månd, jag har förtur med nk kort!! och present kort!!
    Lycka till i matchen! hörs sen..
    PS hoppas mina vener inte syns flr alltid!?
    men tack för förklarningen

• Tärnansara

famousfairy

Ja då är det bara att vänta hihi Jag är så otålig, vill att de ska läka så fort som möjligt!!!
    Du ska inte vara orolig för att säga att du opererat dig, de är så vana! Jag bor i en mindre stad och jag var inne i en bh:affär och berättade att jag opererat mig, det var en äldre kvinna så jag tänkte att hon skulle reagera men hon frågade bara om de fortfarande var svullna, jag blev jätte förvånad hihi Du får berätta hur det gick sen!

Kramis

• Alaska

Hej tjejer!
    Hoppas alla haft en bra midsommar, det har jag.
    Jag har en fråga ang implantat över eller under bröstmuskeln. Jag ska lägga in anatomiska gelehallon och min läkare nämnde att det nog blir bäst resultat på mig om han lägger de över bröstmuskeln. Är det nån som har någon erfarenhet av det? Och vad är skillnaden egentligen? Jag får uppfattningen av att det vanligaste annars brukar vara att lägga under bröstmuskeln.. Jag ska i och för sig tillbaka till honom snart och kan fråga honom då men tänkte höra med er också.
    Kram.

• famousfairy

ENG-A-LAND!!!!
    Alaska. Jag hade väldigt små bröst nästan ingen bröst vävnad, ha anatomiska, "delvis" under.. tror jag..
    NK var stängt!! men jag gick till Debenhams, de var väldigt trevliga. Provade en push up först.. hopplös men hon mätt mig under bysten, tittade och sa 75B.. fast du skulle kunne prova en 70 C. Man ska börja längst ut med haken. balconett verka passa bäst just nu. Tror jag är en 70 C.
    Hon sa också att Bh på lindex är hemska, dålig kvalité och storlekerna stämma inte!?
    Imorgon ska jag på Rea!!!
    hej så länge..

• Alaska

famousfairy:
    Grattis till Englands vinst!
    Jag har också små bröst och är tunn upptill men nu kommer jag ihåg att han nämnde att jag hade ganska bra bröstvävnad så det kan ju vara förklaringen tll att han väljer att lägga de över muskeln kanske.
    Lycka till på rean i morgon!

• sahlena

Hej alla!
    Mina "vänner" fyllde 3 veckor i fredags, men jag har sån värk inne i brösten mest den vänstra, nån som vet varför?... har försökt att inte lyfta och bära tungt så mycket men ibland är det så svårt att låta bli och hela tiden ropa på nån annan till hjälp.

• Nyfniken

Hej Tjejor!
    LÄser allt ni skriver varje dag och det är så kul att följa er. Själv håller jag mig mest på mylavas sida, känns mer personligt när jag kan se bilder på alla (de flesta, önskar att ni alla var där!!

Pickolina: Saknar dig!! Knäppt, när man inte ens träffats, men du känns så trygg.

Om 8 dagar smäller det!! Då är det min tur. Kom in och hälsa på mig på mylava. Pamela heter jag där!

Kraam

• Zemiramis

Jag tassar försiktigt tillbaka in här...

Jag har bara två veckor kvar till min op och undrar om någon vet var man kan hitta en sport-bh som man knäpper fram?

Tacksam för svar.

/Z

Svar på tråden Bröstförstoring (5)