• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Alaska

impossible girl:
    Tack vad gullig du är. Har oxå hört att Clas Lossing är bra men jag ska göra min op på art clinic och är jättenöjd med bemötandet jag fick där. Visste i stort sett bara hur jag INTE vill att brösten ska se ut efteråt men fick väldigt bra hjälp med att välja storlek och typ av implantat som passar min kropp. Ska lägga in anatomiska gelehallon så nu är det bara att hoppas att det blir ett bra resultat oxå. Men visst blir man totalt bröstfixerad så här innan, eller är det bara jag?
    Kram

• Em_Vic

Nu är det 4veckor sedan jag op mina bröst.
    Geléhallon har jag.
    Är det någon som vet om dessa kan spricka??
    Jag känner på vä sida att det är mjukare samt att detta bröst nu hänger lite mer...samt att det känns som om det är något som rör sig under huden men bara just under vårtgården i ett område stort som en mandarin ungefär...Är det någon som har kännt samma sak??Vad kan det vara..

tacksam för svar...

Fr en oroad plasticgirl:=))

• my30

Jippey... Mylava funkar igen :)

• Nyfniken

TJOHOOOOO!!
    Hoppas att vi alla kan ses där nu!

Vad heter ni där allihop, jag har frågat förr.. Jag heter Pamela, kom och hälsa på mig där!

Pickolina, du följer väl med, vill inte vara utan stora syster!

Puss o kram
  • impossible_girl

Alaska:
    Ok, när ska du göra operationen? Hur mycket ska du lägga in?
    Hehe, ja, alla blir nog bröstfixerad både före och efter.

Åh, så skönt att plastic funkar igen!!!
    Kram!

• Tez82

Hejsan tjejer!

Snart kommer communityn att fungera som vanligt! Så håll ut!!

Kram på er alla!

• Bridzi

Hej tjejer,

jag är bara så nyfiken... jag har så länge jag kan minnas drömt om större byst. Ibland sätter jag mig och tittar runt på internet och söker info om de olika typerna av implantat och priser. Och det är där jag faller... priset.
    Det kostar ju runt 40-50 000kr...
    Nu till min nyfikenhet - hur har ni råd?! Sparat eller lånat? Det är ju så hiskeligt mycket pengar.
    Och, vad säger era sambos/m2b's? Och övriga omgivningen också för den delen - jag menar, det är väl kanske inget man går och berättar för alla, men de som känner en lär ju se.

Berätta gärna om era erfarenheter och om vägen till att faktiskt bestämma och genomföra...

• Swing

Bridzi: Jag är gift, 40+ och har två tonårsbarn. Jag nämnde för min man innan vi skaffade barn att jag gärna ville ha lite större bröst och om nåt "hände" efter graviditet/amning, eller om jag i alla fall ville det, så fick han räkna med att jag skulle operera mig i framtiden. Sa att han skulle veta det DÅ, och inte tro att det var nåt tokigt infall jag plötsligt får i framtiden. Han sa att det där bestämmer du själv och du brukar vara otroligt påläst och du är medicinskt insatt osv.....
    Sen sparade jag en summa pengar varje månad under måånga år med detta i sikte. Hade bokat in op. för 4-5 år sen, men tvangs tyvärr ställa in just innan det var dags. Mycket tråkigt hände.
    För två år sen gjorde jag det äntligen. Har valt att inte berätta för gamla föräldrar och kolleger. Tänker lite på klädseln i såna sammanhang och ingen har märkt något. Min man var lite tveksam och tyckte inte det var nödvändigt alls, men nu älskar vi båda de "nya" brösten och de som sett dom säger att dom är fina. Det viktiga är att nu ser jag ut som jag vill och trivs ännu bättre med mig själv.

• impossible_girl

Bridzi:
    Hej. Jag är 20 år och bor hos mina föräldrar, men har jobbat i tre år, så för mig var det ganska lätt att få ihop pengarna. Tog kanske 4-5mån att spara. Jag har berättat för de flsta jag känner, te.x alla på jobbet. Ville hellre att dom frågar mig om det, än att alla pratar om mig bakom ryggen. För jag visst att det skulle synas, hade typ inga bröst alls innan. Jag har vetat att jag ska göra detta sen brösten slutade växa. Blev liksom aldrig några... Men först nu hade jag möjlighet och pengar. Är jättenöjd.
    Kram!

• Alaska

Bridzi:
    Jag är som Swing 40, gift och har barn. Har funderat länge på en op och har bestämt datum för att göra det nu. Om sex veckor är det min tur och jag finansierar mina nya bröst med våra sparpengar och min man stöttar mig till 100%. Har inte berättat det för så många andra än, men det kommer jag att göra. Det kommer ju att märkas ändå Sen är det ingen hemlighet att jag gärna vill ha större bröst, det vet alla som känner mig.

impossible girl:
    Jag ska göra operationen den 1 augusti och lägga in 295 anatomiska gelehallon.
    Vad har du?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)