Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Nancy pancy.. nej , jag fick inte träna heller.. började med långsamma strek/arm övningar UTAN vikt eller motstång runt vecka 3, men först nu.. 7v börja träna. Kunde inte ens göra sit-ups. Allt kändes i bröst musklerna och det fick jag inte känner! började gå v4.. raskt.
Jag hade en aktivt fysisk jobb, hel tid så tappade mycket kondis och muskel styrka de senaste veckorna men jag är ju 42 så det få man acceptera. vänta tills du kan träna.. det är bara 4 veckor ha tålamod.
Pickolina! Som tur är kostade den bara 149 på lindex, men jag köpa inga fler för tillfälligt! Nu när de börja mjukna giller jag de mer och mer, börjar likna mina egna gamla små bröst.. fast större!
Pickolina
Tack för bra tips!
Jag har nog fått för mig att sportbh har MYCKET bredare axelband än vad de egentligen har.. Värdsliga problem, men jag ville ju höra vad eliten gjorde och gör .
Nu e det läggdags!
Sov så gott alla sittande och liggande när det är er tur!
Kram
Hej hej!
Nu börjar jag bli lite osäker på om jag inte har ovanligt LITE ont efter min op (måndags). Jag har varit ute lite på stan varje dag sen i onsdags. Sover liggandes, har ioförsig lite ont när jag ska gå upp, men det är inte alls farligt, och jag äter bara alvedon på nätterna nu. Kan också röra mig helt som vanligt nu i armarna och lyfta lite utan att det gör ont. Är rädd att jag tar i för mycket, men å andra sidan, så har jag ju inte ont av det...
Ojoj, så olika det kan vara.
Hoppas allt är ok med er andra! Kram!
Hej tjejer!
Ny här men har följt med er ett litet tag.
Den 1 augusti är det min tur att operera mig. Har haft funderingar på det i många år så jag ser fram emot det samtidigt som huvudet snurrar av tankar.
impossible girl
Var gjorde du din operation? Jag bor också i gbg-området.
Hej!
Här kommer en lite konstig fråga :) men ni som har opererat in ca 250-300cc, hur långa/höga är era bröst? Om ni tittar i spegeln, så mäter ni från där bröstet börjar uppe ner till bröstet tar slut..
Om ni tex har ett implantat som är 12,5 cm i diameter, stämmer det med det ni fick?
Menar inte att ni mäter på bröstet, utan framför, lite svårt att förklara, hoppas nån förstår vad jag menar :)
Kram
Cockie, Jellomoon, Tärnansara m.fl
Hallonet här! Känner också att jag saknar plastic... jättemycket. Har ju hängt där flera timmar om dagen de senaste veckorna och nu är den bara borta. Tycker också synd om dem som inte vet att vi kan mötas här, men jag saknar min dagbok!! Och alla andras. Behövde bara skriva av mig
Famousfairy
Så skönt att allt var ok med bröstet. Ler när du skriver att de börjar likna dina gamla små fast större nu när de hänger till sig. Så känner jag att även mina nu börjar göra. Jag blir glad när jag känner igen mina gamla, fast i modell större. De är inga "tonårstuttar" som jag har skrivit förut men de passar nog min kropp. Så jag tycker de är mer ok än vad jag tyckt förut. Fast det är lång väg kvar.
Kram och go´natt alla goa tjejer!!!
Pickolina:
Gillar dina tips med sport-bh/linne.
Jag håller med dig
Den kombinationen kan vara skitsnygg, bra mycket snyggare än spagetti-trådar över axlarna. Så tycker i alla fall jag
Nyfniken:
Jag önskar att min kirurg sagt det där om jag eventuellt skulle tro att han var galen efteråt. Jag gjorde ju det, alltså tyckte att han var fullständigt galen så som jag såg ut!!! Men han sa bara: TÅLAMOD. Och det hjälper. Det blir bättre och bättre. Ville också ha så naturliga bröst som möjligt och jag tror jag kan lura de flesta
Hej tjejer!
Opererades för snart 6 veckor sedan, det går skrämmande fort. Ska faktiskt på ett återbesök i morgon pga att jag bara vill kolla så allt verkar ok och ställa lite frågor såhär efter.
Jag är super nöjd med formen på mina nya bröst - men jag måste nog säga att jag trode de skulle bli större. Lade in 215cc anatomiska bakom och ville verkligen inte ha en stor byst (mindre variant men ändå kvinnliga) - gå från en A till B. Men jag fyller nästan inte ut en B och tycker de är små fortfarande. Kirurgen sa att jag skulle tycka 215cc var stort men mindre blir för smått. Så jag trodde att de skulle bli större av naturliga själ. Kan inte klandra honom heller då jag var väldigt noga med att inte få för stora. Men med det menade jag ju en onaturligt stor byst till min kropp, har fortfarande små "15-årings bröst". Sedan tycker jag att de sitter lite långt ifrån varandra... verkar vara lite problematiskt när jag provar BH - vilka inte riktigt passar.
När det gäller utseendemässiga saker el rättare sagt när det inte riktigt blivit så som man trodde då gör inte kirurgen något åt det va?
Känner mig skitfånig som ska ta upp detta i morgon - jag har ju inga komplikationer. Peppar peppar...
Kram
Alaska:
Hej, jag gjorde min op på carlanderska i gbg, med Clas Lossing som kirurg. Jag kan verkligen rekomendera det. Han är hur duktig som helst och jag är jättenöjd med storleken, som jag inte hade nån aning om innan vad jag skulle vilja ha. Men han såg direkt vad man behövde. Det är också skönt att man får stanna en natt där, tror inte man får det nån anna stans i gbg. Lycka till och fråga på om det är nått mer du undrar! Kram!
AnnaS23:
Bad du om att få komma på ett extra återbesök?? ska kanske gör det jag med, ska på mitt först imorgon. Det är ju väldigt långt mellan besöken ( 1 vecka och 6 mån) Kram!