• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • famousfairy

Jag upprepar... SOV SITTANDE!! som i en sol stol, när du ska upp antigen rulla till siden och trycka med armbågen eller dra upp benen håll i under låren och gunga upp.

Pickolina, jag ha också anvönt Cit, för att "droga mig".. sen i feb, jag hade en stor tand op. Mycket infektion och de drog ut den. Jag tog Cit för smärtan och aldrig mått så dålig, Spydde, huvud sprängdes med smärta, yr
    jag var på väg att ringa ambulans men fick höra efter att det var en reaktion.
    Jag lever helt nu nykter idag sedan 4 år och hade tur att få dexofen efter min op. den är LIVSFARLIG om man dricka inom 2 dager efetr man ha tagit det, men jag dricka inte..
    Tråden ör jätte kul att läsa, Jag börja gillar min lite mer nu, fast den är bh jag köpt, bygeln trycka lite, fast kupan inte är helt slät på brösten. Jag få nog vänta lite till innan jag köpa en till.
    Gud va dom är dyra!!! Ha en BRA dag

• famousfairy

Att hitta rätt storlek..
    jag ha läste på och kan svaret på vissa prob till ex om bh ligger inte på huden mellan brösten är kupan för liten.. men om bygeln trycker på bröstbenet mellan brösten? vad är det för prob? Den liksom "tippar" in mot kroppen? Eller kan det vara för att jag solade på magen igår med en upprullade handuk mellan brösten. Funkar faktiskt!

• INGRID65

Hej alla goa tjejer!
    Jag opererade mig för snart 4 veckor sedan och på dagarna har jag nästan inte ont alls, men på nätterna är det jobbigt, i natt värre än vanligt, speciellt i högra bröstet, det sved och kändes hårdare än det andra, och det kändes även när jag steg upp och förflyttade mig till soffan.
    Jag blir så orolig för kapselbildning?? Men hoppas att det bara är nerver och muskler som återhämtar sig??? Är det någon som känner igen sig????
    Annars är jag supernöjd. Hade 75aa före, nu 75 b.
    Ha en fortsatt bra söndag och hoppas på svar.

• pickolina

famousfairy

Tippar in mot kroppen?
    Skulle jag ge mig på en gissning så sitter din bh inte som den ska... ;) Svårt att räkna ut va? *skratt* Nu kommer resten. Antingen så är den för stor i omkrets eller så har du inte satt bh´n ordentligt in under brösten..

Det är min GISSNING i alla fall... :)

• pickolina

INGRID65

Hmmm, en sak som kan vara orsaken...
    Tänk dig när du har träningsvärk, den är alltid som värst när du är eller varit mest inaktiv och sedan rör dig. Tex under natten eller framförallt på morgonen när du ska börja röra dig osv....
    Så brukar det oftast vara efter en operation oxå. Efter 10 olika operationer har jag lite erfarenhet av det... *hehe*

Andra saker som oxå kan påverka är att de flesta har fler timmar mellan värktabletterna under nattperioden + att man är mer medveten om smärtan när man inte har en massa annat runt sig som tar uppmärksamhet... Dvs, det är tyst, mörkt, lugnt... Man har bara sig själv och sin smärta liksom...

• Nyfniken

Godagens tjejer!

Skålade för oss alla igår, bara så att ni vet.

Men, jag tror inte att ni missade något eller så hade jag för höga förväntningar, för kvällen blev inte alls så skoj som jag hoppats. Det var fel klientel överallt kändes det som. Antingen var alla 15 år yngre (jag är 36) eller så var det utländska killar som stog i klungor och bara stirrade när vi försökte dansa. Missförstå mig rätt nu. Jag gillar att det är blandad publik, unga gamla, svenskar och invandrare. Jag tycker det blir roligast då, men jag vill inte att det står 20 killar en halv meter ifrån dansgolvet och bara stirrar på en. Fasen, gå ut för att festa och var social, inte bara stå och dregla. Och vill de glo så kan de väl göra det på lite behaligare avstånd. Eller ska man behöva gömma sig bakom en högtalare? Kom på idag att vi skulle gått till en gaybar istället, då hade vi kanske kunnat släppa loss..

Och varför denna bakfylleångest?? Suck vad jag saknar mitt ex nu.
    Det är nu jag får jobba på mitt obefintliga tålamod så att jag har nytta av det efter op.

Jisses vad jag tittade på tuttar igår , inte ett dugg hjärntvättad..

Så Gnällfia har lättat på trycket.. Tack för ordet!

Kram

• fiore

ja det blir soffan hedan efter... :)
    har gått en lååång prommis idag och det kändes helt ok i brösten :)

Imorgon har det redan gått 1V!!!!
    Ska ta stygnen på onsdag.
    Hoppas hamna på en D, hade en liten B innan...

Sommarkramar till er!!!

• impossible_girl

Nyfiken:
    Tråkigt att det var så! Men eller hur, på gaybarer har man alltid kul! Får ta å gå på en sån snart igen.
    hehe, jag tittar också på allas tuttar hela tiden. Var ute en sväng igår jag med, fast ingen alkohol här inte, dom som ser än måste ju tro att man är lite pervers som går och spanar på allas bröst. hehe, men men.

Mina bröst är också en vecka imorgon, så då ska jag på återbesök, ska bli skönt att få ställa alla frågor som snurrar i huvudet.

Kramar!

• INGRID65

Pickolina
    Tack för ditt svar
    Det du skriver kan säkert vara en förklaring, men jag blir orolig pga det för varje dag har kännts bättre och bättre, men att det inatt och även under förmiddagen har gjort ont, och jag har inte tagit någon värktablett sedan 3 dgr efter operationen, men inatt så tog jag 2 panodil och somnade då en stund.

ÄR DET NÅGON SOM KÄNNER IGEN SIG MED VÄRK EFTER CA 4 VECKOR??? ÄR SOM SAGT VA JÄTTEOROLIG FÖR KAPSELBILDNING, FÖRSÖKER ATT VARA POSITIV, FÖR DET MESTA SÅ KÄNNS DET JU BRA, LITE SPÄNDA EMMELANÅT, MEN DET JAG HADE I NATT OCH PÅ F.M VA OTREVLIGT, KAN DET VARA LÄKNINGEN, NERVER MUSKLER M.M

• Nyfniken

impossible_girl: Ja, nu blir det lugnt ett tag framöver. Underbart att må så bra att du kunde gå ut en sväng igår trots att det gått så lång tid sedan op.

Fiore: Jag minns ingen Vic från Plastics sida, men jag kanske känner igen dig när väl sidan kommer upp igen!?

Tycker så synd om de tjejer som brukar vara inne på Plasric och inte vet att de kan skriva av sig här på BT.

Kram i solen!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)