Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Stockholmare
Är det någon mer här som har haft sån tråd som försvinner av sig själv?? Undrar hur lång tid det tar ungefär. Kram!
roligt med smiley's..
det här är som en hemlig sect!!! Ha! Nyficken hur vet du att jag bo i stockholm!!
nej, nu kommer min mkigrän igen, ska upp 07.30 o tvätta (inte att ni bry er men..)
jaG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad att ni finns och Algit!.. det va länge sen! och bröstkaramellen lever också!
nej, jag är faktiskt lite deppig ändå.. g'natt
hej! var inne här och chattade för ett tag sedan. fick tips på en jättebra sida gällande bröstoperationer bla. har precis gjort min! nu kommer jag inte åt den? ngn annan som har samma problem? adressen är www.plasticsurgery.mylava.net
Kram!!!!
jag gjorde en bröstoperation på AK för veckor sedan och det ömmar endast en aningen frtf.
Jag fick en allvarlig komplikation 10timmar efter op,ett kärl nedanför höger armhåla(snittet lades under bröstet) stod och blödde och smärtan var värre än att föda barn!!
Läkaren tömde ut blodet,genom att gå in i samma ärr igen på högra sidan,det blev 500ml!! Inte konstigt att det gjorde så satans ont..
Ärret på denna sida är ungefär dubbelt så stort som det andra...inget roligt!
Jag hade en 70B kupa ca,innan op...nu har jag 70D-kupa....lade in 460gr ,geléhallon av runda implantat MacGahan style 120..
De är väldigt spända men det kanse lägger sig senare...
Lycka till alla tjejer ,kul tråd att läsa!
Kram
Emma
Testing testing 1,2,3.. *skratt*. Nu får vi se om det blir några smileys..
Gomorron allihopa!
Nu är det snart dags för mig....på mån närmare bestämt! En sak jag undrar lite över. Jag ska operera mig på Viktoriakliniken och har för mig att jag har läst att narkosläkaren ringer upp veckan innan op. men det är ingen som ringt mig.Är det inte alltid dom gör det? är lite orolig så det inte blir nåt strul!!Hur har det varit för er?
Inte en enda, datahackern här, det kommer!
Nu då..
impossible_girl: Jag har lusläst dessa sidor efter att plastics sida slutade fungera. Någonstans bland alla inlägg har du nämnt det! Kram
Fiore:
Sidan funkar inte fgör tillfället, tjejen som har sidan håller på att kolla upp det.
Åh, vad jag hoppas att den sidan ska funka igen, då hoppas jag få "se" er alla där.
Och då, hoppas jag att alla som undrar över bröstvårtor som är skelögda och ni som har glansiga, stenhårda bollar etc. kan få titta på andra bilder så att ni får se att ni är fullt normala.
Dessutom om ni som kan och vill kan lägga in bilder och visa vad ni är osäkra på så kan vi alla andra komma med glada stöttande hejja-inlägg så att den där dumma ångesten försvinner!
Kram i solen
impossible_girl:
Den 4/7 är det min tur.. Så nu börjar liksom nedräkningen.
Tine J:
Jag tror att det är olika, dvs att i vissa fall pratar de med en på plats, men ring och fråga vet ja! Det tycker jag gäller alla här. Är man osäker, Ring! Det har vi betalat för! Det sista vi behöver är att vara oroliga i onödan
Kram
Tine J
No worries! Jag har själv blivit sövd totalt 9ggr... *s* Å om jag minns rätt så har narkosläkaren bara ringt 1ggn innan operation.. Så det är ingen fara alls..