• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

Nyfniken

Jag gick med vanliga tajta, tunna tröjor och även linnen... Jag tycker att det kan vara jätte snyggt med en sportbehå under ett nättare linne, så att sportbehån syns... Rätt sportbehå + rätt linne då förstås... Mix n´Match... :D

• Nyfniken

Pickolina mfl.

Jag ser liksom framför mig Stay in place rejäla sportbh och då får jag liksom inte ihop det med linne. Funkar andra sportbh med smalare axelband?

Jag har ju förstått att jag bör ha knäppning fram i början..

Kram

• cockie

Halå tjejer.

Är det någon mer än jag som inte kommer in på plasticsurgery-sajten? Jag har försökt i några dagar men det finns ingen sida :( Den är saknad.
    Har den bytt namn eller är det min dator det är knas med?

Kram på er

• Nyfniken

cockie

Sidan ligger nere och Tez? tror jag att hon heter som har den håller på att kolla upp vad felet beror på..

Vi är många som saknar den och hoppas på ett snabbt återseende

• Nancy pancy

Gokväll tjejer!

Vad har ni fått för råd angående träning?
    Jag är träningsnarkoman och vill börja träna igen!!!

Jag fick hårda bud. Jag får inte träna de första fem veckorna. Sedan kunde jag träna som vanligt med undantag för bröstmuskeln.

• pickolina

Nyfniken

Jag tycker att det är skitsnyggt med en kraftiga topp under ett linne med smala axelband... Kollar man på tex träningskläder så finns det träningstoppar som är sydda så... För ett tag sedan fanns det även toppar på ex. H&M osv som var sydda så....

Annars kan man ju ta ett kraftigare linne över, det är oxå skitsnyggt... Då kan man välja om man vill att sportbehån ska synas eller ej.. Men det är ju populärt med lager på lager... Kika i tex klädeskatalogerna, ofta har tjejerna två eller tom tre linnen över varandra och har sett dem så att alla lager ska synas...

:D

• pickolina

och har SATT dem så att alla lager syns... *hehe*

Slarvmaja, JA-A!!! :D

• INGRID65

nyfniken
    Tack för ditt svar, självklart kan jag ringa min klinik, men man kan känna sig lite tjatig och det är så skönt att kunna prata med er alla här.

• INGRID65

shania
    Tack även du för ditt svar.
    Jag ska inte massera mina, men skönt att höra någon med samma känslor.
    Precis som du skriver så kan det spränga när man går upp, men även när jag vrider mig i liggande ställning .
    Jag ska försöka att inte oroa mig, utan njuta istället.

• INGRID65

famousfariy
    Tack även du för ditt svar, det är ju mindre än 4 veckor sedan min operation, så jag skall försöka att inte oroa mig så fort det gör ont, jag ska försöka att njuta, för jag är jättenöjd.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)