Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
impossible_girl
Jag hade sådan tråd när jag la in implantaten... Det var dock så länge sedan så jag kan inte svara på hur länge tråden satt kvar, tyvärr.. Men jag vet att det tog ett tag. Kirurgen hade gjort små knutar av tråden i ändarna på snitten och tyvärr så fick jag lite problem pga att de skavde... Pga detta blev ärren skitfula precis där...
Nyfiken:
Ok, då är det inte långt kvar!!! Nervös???
Pickolina:
ajdå... jag har oxå stora knutar på sidorna, hoppas inte det blir fult nu p.g.a. det.
Saknar plstic-sidan!!! hoppas den kommer igång snart igen.
Kram!
Vill bara tala om att jag mår kalasbra idag!!! Jag är jättenöjd med mina nya bröst!!! Jippi!
Kramizar
impossible_girl
Förhoppningsvis slipper du det.. Men lite saker som gjorde att jag fick det, tror jag.. Var dels att min kirurg inte talade om för mig att man skulle byta tejpen så sällan som möjligt, dvs inte efter varje dusch eller varje dag... :( Det fick jag veta av den andra kliniken, där jag ut implantaten. Så självklart så ville jag vara duktig och byta hela tiden, vilket gjorde tat jag rev och slet i det där hela tiden, vilket naturligtvis inte var bra... Sedan är det även så att jag är överkänslig/allergisk mot plåster/tejp osv och det gjorde ju oxå sitt till...
Är man inte överkänslig mot tejpen och inte irriterar huden genom det slitage som blir när man drar av tejpen så kommer man förhoppningsvis undan dessa saker...
Nancy pancy
ÅH vad härligt att höra!!! :D
Pickolina:
Tack tack! Det var skönt att höra. Fast tråkigt att dom var så oproffsiga mot dig!
Men då får jag hoppas på fina ärr då!
Kram!
Nancy Pancy
GRATTIS!!! Tänk att jag hade det på känn att det var tillfälligt.
En fråga, blev det någon förändring när du slutade med Citadonet? (Rätta mig om jag har fel, men du skulle väl testa att sluta med dem?).
impossible_girl:
Det är blandade känslor. Jag vill ha det gjort omedelbums, samtidigt som jag inte vill att sommaren ska rinna iväg för fort.
Jag tror att all "före op"-frågorna är avklarade. Dvs storlek, val av implantat etc är avklarade.
Nu är det frågorna hur jag kommer må och klara mig efteråt som tar den mesta energin.
Kommer jag kunna sova, hur ont kommer jag ha, kommer jag tycka att brösten är det minsta fina i början etc.
Jag vill ha bröst med lite naturligt häng. Jag är 36 år och vill att de ska se naturliga ut. Min kirurg har förvarnat mig om att jag kommer tro att han är galen när jag ser dem för första gången. Då kommer det vara de omtalade glansiga bollarna som sitter under hakan. DÅ GÄLLER DET ATT VARA STARK..
Phu..
Hur mår du nu?
Kram
famousfairy och Rat: Hej Stockholmsbruttorna .
famousfairy: Läste att du var lite deppig igår, hoppas det känns bättre idag och GRATTIS till att allt var bra med dina bröst!
Rat: Något nytt från kliniken? Jag kan lova att jag hade blivit psyk*pat och HULK på samma gång om de inte hörde av sig om jag var i din situation. Stå på dig!!
Vad de flesta kliniker vet är att de inte behöver marknadsföra sig så mycket utan lever på sitt rykte. Vid såna här tillfällen bör Victoriakl. tänka sig för..
Men det är min åsikt.
Nyfniken
Ville bara säga att det kommer gå bra ska du se... Du är ju väl förberedd och vet hur det kan bli efteråt... Det är en bra början. Sedan kan man ju aldrig förbereda sig på hur det verkligen känns IRL efter det är gjort men då finns det massa goa tjejer (bla här) som kan hjälpa, stötta och svara på frågor!... :)