Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Nyfiken:
Jag tror att din op kommer bli jättebra. Oro dig inte för mycket, ta det som det kommer. Du kan ju ändå inte göra något åt det nu.
Ha så skoj på krogen ikväll, å drick lite för mig med. Jag vill oxå!!!
Kram!
impossible_girl & alla andra!
Jag lovar att skåla för oss alla ikväll!
SKÅÅÅÅL!
och givetvis KRAM
Det var troligtvis citodontabletterna som gjorde mig så deppig. Jag är så glad att jag slutade äta dem! Mår som en prinsessa nu!
Jag är så glad att ni finns, jag hade inte klarat mig annart! Tusen tack!
Phu, var ju tvungen att kolla vad som stod på mina recept som jag ska hämta ut innan op. Inga Citadon här inte.
Nancy Pancy: Jag tycker att du ska nämna det på ditt återbesök sen och höra vad de säger. Det är ju synd om fler ska få uppleva det du kände i onödan..
Hur har du med smärta nu då? Klarar du dig utan starkare smärtlindring?
Kram
Dags att ringa taxin.. Sista kvällen på krogen med vadderad bh!! Tjoho!
Ha en skön kväll tjejer!
Kram
Jag klarar mig jättebra utan citodon. Jag äter inga tabletter alls längre, det är dag 10 idag. Slutade äta citodon i tisdags och tog alvedon istället, men bara på natten. Slutade helt med alvedon i torsdags, det känns bra att vara "tablettfri"!
Har inte alls ont längre, bara något på natten men inte alls farligt. Det är mest att jag känner mig stel. Jag brukar gå ut en vända då och ställa mig på balkongen, jätteskönt!
Ha en kul kväll med din vadderade bh!
Nyfiken, jag heter Van på plastic.surg sida!!! :)
Kramar!!!
jellomoon.. tack !!! det känns bättre och bättre för var dag!!! citodonet funkar för mig, har inte blivit deppig av dem?? bara trött..
KRAMAR!!!
Aldrig hört någon som blivit deppiga av citodon tidigare....
Underligt hur olika människor fungerar...
Själv anv jag citodon ibland (förr) för att droga, för att jag mådde så J*VLA bra av dem.... *s*
vaknade kl. 5... kul värre...så ont i ryggen!!!...6 dgr sen operation nu... och samma visa varje natt. Tagit en citodon :)som ska få verka..
de omtalade... pillerna :)
kramar alla tjejjer!!!