• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • pickolina

Nyfniken

Huvudet på spiken! Det krävs en hel del för att bygga upp ett bra rykte men ganska lite för att rasera det igen och med internet och alla forum så brids dålig kritik som en löpeld, så man kan ju tycka att de verkligen borde tänka sig för och försöka upprätthålla ett bra rykte när de lyckats få ett.

Kanske var det en olycklig tillfällighet denna gång? Vi får väl hoppas... Men som sagt, om inte så kommer det ganska snart hoppa upp och bita dem i ar*let... :D

• Nyfniken

Pickolina:

TACK!!
    Vet du, du känns som en supergo och trygg storasyster!

Nu är jag på lätta mitt hjärta-humör så jag passar på att berätta att jag är nybliven (ofrivillig) singel.
    Hur knäppt det än må låta så var det jag som gjorde slut. Min kille hade aldrig tid att ses pga sitt jobb. Jag pallade inte med det till slut, så jag bröt upp. Nu har vi sagt att vi ska försöka ta upp kontakten igen när hans arbetssituation har ändrat sig. Jag passar på att jobba med mig själv under tiden, förbättra självkänslan mm i en coachinggrupp. Toppen att investera i sig själv! Detta har inget med mina bröst att göra om någon undrar.

Jag ville så gärna att han skulle finnas här för mig när jag var nyopererad. Blev alldeles tårögd när jag läste om någon här vars pojkvän hade bäddad tältsäng bredvid soffan när hon inte kunde sova i sängen. Det är kärlek det!!

Underbart att ni finns här!

KRAM

• Nyfniken

Ikväll ska jag ut och ha avskedsfest för min dåliga självkänsla och fira in mina kommande två kompisar . Lär inte våga mig ut på krogen på ett bra tag efter op.

Någon som vill att jag skålar för något annat när jag ändå är i farten?

• pickolina

Nyfniken

Du verkar vara en härlig tjej!.. *s*
    Jag tycker att du har en härlig inställning till livet.. Av det jag hört nu, dvs om din operation och separationen... Jag menar "coachinggrupp", shit vad ballt... Helt rätt!

Hoppas du får en kalaskväll! :D Ta en för mig med... ;)

• Nyfniken

Oh yeah!! !

Tack och kram!

Nu är det dags att ge gymet en omgång.. Måste ju deffa ut det där allra sista ur taxöronen så att kirurgen har nåt rejält att fylla ut.

• pickolina

*LOL* :D :D :D

Heeeeelt rätt!!!! Kör så det ryyyyyker!

• Jellomoon

nacy pancy

Kul att höra at du hamnat på rätt köl. Jag säger som någon ovan, det var citodonet va?

teZ82
    Har du hört mer om när sidan kommer igång? Förstår om det krachar med alla dessa användare :)
    Kram!

• fiore

Hej tjejjer!!! jag gjorde min bröstop. i måndags!!! Op. på plastikkirurggruppen i Stockholm. trodde ALDRIG att det skulle göra så ont efteråt!!!! Gud jag grät när jag skulle komma ur sängen första gången! Citodonen hjälper en del men man blir ju så trött av dem. De är fortf. svullna och ömma. Hur mycket "mindre"kommer de bli sen??? Vill gärna behålla den här storleken även om de gärna får åka ned en bit, och mjuka på sig lite.. :)

Såg att bla jellymoon har skrivit här och vi har även chattat lite på plasticsurgery.mylava.net sidan. jag kommer inte in där längre?! helskumt!!! Gör du/Ni?

Kramar !!!!

• Jellomoon

fiore

plastic-sidan ligger nere :( Tez håller på att undersöka varför.

Vet inte om jag grattat dig till op. Om inte: Grattis :)
    Hoppas att du mår bra och känner dig nöjd. Mina bröst är nu en månad drygt och jag har samma storlek som direkt efter op. Svullnaden har lagt sig men det verkar inte ha på verkat storleken så mycket.
    Ha en trevlig lördag kväll alla :)

• Nyfniken

Fiore

Vad heter du på Plastics sida? Vi har kanske pratat där?

Kämpa på, smärtan går över! (Säger jag som inte ens gjort det än..)

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)