• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Tärnansara

Nyfniken

Vindruvan här! :) Själv?

• Tärnansara

Nyfniken

Såg precis i tidigare inlägg att det är du som är "Pamela"!

Visst är det tråkigt att sidan ligger nere!!

Kram

• Nyfniken

Pamela här!!
    Minns inte riktigt, men har vi haft kontakt där?
    Jag har blivit helt hjärntvättat av att läsa alla inlägg, och nu är jag tjatig, men jag saknar verkligen den sidan. Tycker om att se bilder på de jag "pratar" med. Även om det inte är ett ansikte så kan det vara en symbol..
    Nu kan jag ha HELT fel, men var det du som vann "månadens brudpar" el liknande?
    Kram

• Nyfniken

Nu e jag sur..

Jag skrev ett långt inlägg med bla försök till goda råd till Nancy Pancy. Det plockades bort av "filtret" eller vad det nu kallas. Det var ingen reklam eller elakt med alls. Bara tips (farligt ord?).
    De skrev att de snart skulle läsa inlägget och om det inte var reklam med så skulle de lägga in det.. När då?
    Jag ville ju att Nancy Pancy skulle få läsa det..
    Tur att jag är begåvad med tålamod..

• Nancy pancy

Nyfniken:

Hoppas att jag kommer få läsa det!

• Nancy pancy

Annars mår jag mycket bättre nu och de onda tankarna börjar sakta men säkert försvinna!

• impossible_girl

Hej alla tjejer!
    Blir så ledsen att det är så många som inte är nöjda med sina bröst här, måste vara jättejobbigt.
    Mina är nu en vecka och detta var verkligen det jag önskade mest av allt att få göra. Tycker att brösten än så länge är helt ok, men jag är förvånad över hur lite jag bryr mig om dom.. När jag vaknade efter op, så tittade jag lite och tänkte bara, jaha, där är dom...

Hoppas det går bra för er tjejer!

Kram!

• Tärnansara

Nyfniken

Nej det var inte jag! Hmm hur ska jag förklara mig... Jag är ganska säker på att vi skrev till varann för ett par dagar sen eller så har jag kanske läst i din db, jag vet inte! Det är som du säger man behöver någon slags symbol för att känna igen!

Jag har i alla fall opererat mig för två veckor sedan på akademikliniken av Per Heden...något du känner igen?

Kraaam

• pickolina

Nyfniken

Min erfarenhet är att de inlägg som hamnar i filtret aldrig läggs in i forumet så du får nog skriva om allt om du vill att det ska komma fram...
    Ett tips, anledningen att vissa inlägg hamnar i filtret är ofta pga vissa "stötande" ord... Det kan vara svordomar, könsord osv osv... Därför skriver vi som hänger här mycket tex s*x istället för sex osv... Det är ett sätt att undvika filtret nämligen...

Hoppas det går bättre nästa gång.

• pickolina

impossible_girl

Skratt... Härligt gumman! Jag skrattade gott när jag läste ditt inlägg "När jag vaknade efter op, så tittade jag lite och tänkte bara, jaha, där är dom..." *fniss*

Svar på tråden Bröstförstoring (5)