Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Nyfniken
HÄR är lilla jag! Haft fullt upp med datorn ett par dagar...
Nyfniken
Tänkte på dig igår.... :)
Jag var på kliniken för att ta bort mina stygn efter en fettsugningskorrigering. Hur som helst, det var en tjej där som nyligen opererat brösten.. Hon hade på sig en turkos sportbehå och en tunn mörkbrun top över.. Som et tajt t-shirt men superkorta ärmar och ganska urringad så man verkligen såg sportbehån... Det var sååå snyggt! Som sagt, det är inga som helst problem att klä sig snygg även under tiden man måste ha sportbehå... :)
Ville bara säga det.. *hihi*
Pickoliiiiinaaa!
Ja, du har varit saknad!
Ja, jag får ändra fokus frpn tuttar till linnen ett tag så att jag ser olika varianter på bra tips. Tack för att du tänker på mina enoorma problem .
Är du med på mylava också?
Kram
Nyfniken
Det finns såå mycket snygga linnen och varianter, både om man vill visa sportbehån och inte... Som sagt, ut och spana!.. ;)
Jag blev medlem på mylava för länge sedan men tyckte att sidan var för långsam och att det var för lite action så det var läänge sedan jag var inne där...
hej, ha varit rastlös ett tag, inte orkade skriva nåt!
jag är 42 ensam ( sedan 2 år) utan barn men ha önskad mig detta sedan jag var 13. Kämpade HÅRT med Brava Systemet i ett år och kanske fick lite lite större bröst, När de var svullen det var härlig. Plötsligt befann jag mig på AK igen på kontroll och för att nåt hade gått fel med utrustningen, och så sa jag.. jag vill operera mig. Det var i början av feb, jag fick tid 3 april men fick skjuta fram det pga tand inkfektion. jag använde pengar från lägenhets försäljning, som jag trodde jag skull behöva för att betala skatten, men jag fick uppskov. jag tycker de är lite lite för stora men för mig var det 215 eller 245 och jag tror att 215 skulle ha gjort meig besviken. Push up behöver jag inte! och det är kul.
Grattis till all svenska där ute! jag trodde vi (england) hade vunnit ett tag då, men nu tack o lov behöver vi INTE möter Tyskland!
PS det var jag som gave tips omm att byta teje vart 14 dag, och jag fick faktiskt en rulla MP3 micro pore som var hudfärgade!
Är det för tidigt för mig att göra en proffs byst mätning? Ha provad 75 ABC och 80 ABC .. verker inte sitter bra!?
KRAM Hörs imorgon kanske, och jag har aldrig varit inne på mylava, ska kolla nån gång..
Huh.. nåt just knappt till i brösten.. vad var det? gör jag för mycket på gym?
någon känt nåt sånt?
.. natt
famousfairy
Hmm, svårt att svara på... Vad är det som gör att de inte passar? De olika bh-storlekarna alltså..? ;)
jag skulle aldrig i hela mitt liv göra en bröstförstoring. jag tycker det är synd att man i dagens samhälle inte får vara nöjd med sin kropp som den är.
jag tycker att man ska ha äkta vara! =)
myslis.. jag undrar om 1976 räknas som dagens samhälle i dina ögon? Du kanske vet inte hur det känns att ha samma storlek som man hade när man var 13? I för sig dom var mindre eftersom jag blev lite längre och växte till men brösten växte inte, jag hade inga "varor" att vara äkta!
I alla fall du få tycka vad du vill.. utan att bedöma hoppas jag.. Vi är här på tråden för atta stötta varandra och de flesta ha inget intresse i pamela bombar.
Var roligt att du är nöjd med dina akta vara!
Pickolina.. jag hör av mig sen.. få se om vi kan reda ut det här!
KRAM!!