Hej igen! Oj, vad dagarna går. Har lagt lite energi på att planera barndop och fick lite försmak på bröllopsplanering (dukning, program etc).
På tal om bröllopsresa så har jag en fråga. Förra sommaren blev vi bjudna på bröllop där man önskade sig pengar insatta på ett pg, till bröllopsresa istället för en massa brödrostar och glasskålar. Först tyckte jag att det var lite trist, men samtidigt lite skönt. Nu när vi själva planerar så är jag faktiskt lite inna på samma sak. Men vad tycker ni? Det är ju lite trist... Och jag kan tänka mig att folk tycker att det är lite jobbigt att man kan se exakt vad de gett... En variant är ju att de lämnar ett kuvert (utan namn) till någon på bröllopet, men det kan ju bli ganska mycket kontanter att hålla reda på så där, och det är mycket ansvar för någon.
Problemet är att jag inte kan komma på vad vi skulle önska oss annars.. vi har just flyttat till hus och har redan allt. Det vi förmodligen inte kommer att ha efter just bröllopet är pengar till en resa, eftersom bröllopet lär gå på en hel del. Svårt!!
Vad har ni för åsikter?