• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • M.E.

Kul att en diskussion kommit igång här nu...det har ju varit lite dött... klart att det "börjar" dra i hop sig nu...typ 8 månader kvar bara!!!

L+J: Aha så snart bär det hemåt igen... några 25 grader har det ju inte varit här men 15 iallafall! Hade en vårhelg i stugan helgen som gick, var ute typ hela dagen. satt i solen och åt middag etc... Toppen!
    Skönt att komma igång mer ordentligt kan jag tro...
    Vi blev idag tillfrågade om att vara värdpar på våra kompisars bröllop i sommar! Toppenkul!!!
    Sen har vi ordnat allt med lokal, logi, middag och servering. Känns skönt. Nu är det bara underhållningen... hmm...

• Fixit

För mig är det 9 månader idag, hihi blir pirrig bara jag tänker på det.

• M.E.
    säger jag bara... 8 månader och några dagar...
  • Fixit

Hihi
    M.E. du är ju först ut av oss Januaribrudar och jag sist en så länge.

Det är föresten skumt jag tror att jag har skaffat mig ett beroende av BT och jag som trodde jag skulle vara cool-lugn iaf ett tag till

• Skidbrud (gift)

Fixit- Ja vårt upplägg känns jättebra! Vi vet inte ännu vart vi själva ska bo men det kommer inte att bli på Tott! Då får man väl inte vara ifred något då alla kompisar kommer att hitta på en massa dumt!

Vi har vigseln kl. 16,00.

Jag tycker att dom är väldigt duktiga på Saxen men sen varierar det lite beroende vem man kommer till. Jag tycker att Paulin är bra!

• M.E.

Hihihi ja...pirrigt är det och en massa att planera!
    Jag hoppas verkligen på snö Trettonhelgen nästa år också, iår var det MASSOR!!! Även här nere... Skulle vara såååå härligt med -5 grader, nyfallen snö och solsken!!!
    Eller vad säger ni? Ni "fjällbrudar" har ju troligen störst chans till snö...

• L+J

M.E. Ja exakt vill jag ha det! Nyfallen snö, och sådär lagom kallt så allt är riktigt frostvitt. Synd att det ska vara en så stor turisthelg bara, hade gärna gift mig på Trettonhelgen som vi planerat! Men när det blir mycket dyrare och svårare att få göra bokningar så låter vi nog bli.

Vart var det nu ni skulle gifta er igen?

• M.E.

Bondstorps kyrka, ligger ca 1,5 mil nordost om Vaggeryd som ligger 3 mil söder om Jönköping.
    Så... vi får ju se om det blir nån snö... men hur som haver blir det ju vår stora dag!

• L+J

Blir säkert jättebra hur det än blir!! :)

• Fixit

Skidbrud tack för tipset om frisören, ska kolla upp henne ganska så snart om det inte blir att jag får med mig frissan hemifrån.

Hur ska ni göra med kläder, tycker det är ganska så svårt då det mesta i klänningsväg är ganska så bart om axlarna.
    Jag vet att jag vill ha en hellång cape med luva över men vet inte vart jag ska hitta den.
    Sedan ska jag och min blivande ha moonboots till och från kyrkan , jag vita och han svarta.
    Får väl ge mig ut mer på allvar i klänningsdjungeln efter sommaren och testa mig fram.

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!