• Nuskadeblibröllop

4augusti 2007

hej vi ska gifta oss 4 augusti 2007 i emmaboda är de nån mer som ska gifta sig den dagen och vart i vårt avlånga land???

• Svar på tråden 4augusti 2007
  • Desperate2bewife

Hej!
    Jag blir oxå fru 070804! Vad roligt med fler samma dag! Jag bor strax utanför Kristianstad. Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Nuskadeblibröllop

vi har bokat kyrkan skrivit gästlistan och vi vet vem som ska vara bestman & tärna ..

inget vet än ni då??

• Desperate2bewife

Vi har bokat stället där vi ska ha bröllopsmiddagen, bestämt färgtema, bestämt vigselplats (utomhus), bestämt präst (en vän till oss). Vi har även börjat titta på ringar lite smått. Känns bra att vara ute i god tid!

• Nuskadeblibröllop

de finns lite att pyssla med jag vet inte va vi ska ha för färgtema än riktigt va ska ni ha??

• Gudinnan

Åhh vad kul med en egen tråd!! Jag gifter mig också den 4/8-07. Festen verkar bli på Sundbyholms Slott, kyrkan är inte bokad än.. :)

• Gudinnan

Vårt färgtema blir vitt, guld och ljusgrön.. Jag vill väldigt gärna ha skarp rosa men min blivande var inte så förtjust i det så vi enades om ljusgrön. :)

• Nuskadeblibröllop

Gudinnan hej där

vi har inte bestämt färgtema vet inte riktigt va vi ska ha :)

• Gudinnan

Lite dött i den här tråden nu..så jag får väl skriva lite.. :)

Förra veckan bokade jag fotograf, smink och hår. I morron ska jag boka festlokal.
    Känns sååå bra att de viktigaste sakerna börjar komma på plats.

Hur långt innan bör man beställa tårta och blommor? Nån som vet?

Hur går det för er andra med planeringen??

• Desperate2bewife

Jag har rosa, cremevitt och grönt som färgtema. Inte klargrönt, utan mer åt hjärtan på tråd-grön. Har beställt bröllopsresa, INNAN bröllopet. Får åka när det är säsong ju!

• Desperate2bewife

Lämnar tråden, har flyttat bak vårt bröllop till juni -07. Ha det bra!

Svar på tråden 4augusti 2007