• Nuskadeblibröllop

4augusti 2007

hej vi ska gifta oss 4 augusti 2007 i emmaboda är de nån mer som ska gifta sig den dagen och vart i vårt avlånga land???

• Svar på tråden 4augusti 2007
  • Gudinnan

Vad kul att vi blir fler. :)

Jag har gjort upp en liten excel-lista over vad som ar bokat. Borjar se battre och battre ut. Befinner mig i USA och har finns det ju en massa kul att shoppa. Ska forsoka passa pa att handla lite pa nan roliga brollopssida.

• annikajönsson

Afrodite

Har varit iväg på semester en vecka och ska iväg snart igen... har saknat att kolla in här lite grand faktiskt. Vilken vacker klänning (ryggen var ju helt otrolig) du har valt. Tyvärr kan jag inte ha en klänning som ser ut så.. måste ha en som håller brösten på plats. Det är bara att gratulera dig!

Mina bröllopsplaner ligger nere just nu, är så mycket med semestern. Kommer nog igång till hösten igen!
    Ha det så bra!

• Afrodite_Aug-07

annikajönsson

Tack, vad kul att höra. själv har jag ju alltid haft små bröst, och efter att ha ammat två barn knappt några bröst kvar, ibland kan jag tycka det är tråkigt, men börjar vänja mig och någon gång skall man väl ha fördel av små bröst.
    Hade inte ens tänkt på detta med att det kan vara svårare att hitta en klänning med lite större bröst. Finns för och nackdelar med allt. Man får försöka focusera på fördelarna. Hoppas du också hittar en klänning som ger dig samma wow känsla som jag får av min.
    Fast jag tror att den modellen jag har ändå är rätt tacksam för dom flesta byster. den är en vanlig v-ringad och har en insydd bh.

• Stefans fästmö

Iih, imorn är det bara ett år kvar! :D Tänk vad nervösa vi kommer vara idag om ett år... ;)

Jag ringde två cateringfirmor igår, nu har jag priser & utbud från fyra olika och har en till jag ska ringa nästa vecka. Alla är rätt lika så det är lite svårt att välja, känns lite over kill att träffa alla o provsmaka, men två kanske... Hur har ni tänkt göra med att välja maten?

• - Mary -

Hej!
    Vi vill gifta oss 4/8, men prästen är på semester så jag har inte kunnat boka kyrkan än och det är den som är viktig.. Men förhoppningsvis kommer jag snart höra hemma på den här tråden.. Vad mycket ni har gjort!! Fast å andra sidan fick jag mitt frieri så sent som förra måndagen, så så himla mycket har jag ju inte kunnat.. men tärnor har jag!

• Afrodite_Aug-07

Stefans fästmö

Vi har redan valt mat. Inte bokat än, men troligen så blir det Libanesiskt med 20 rätters Meze.

• Stefans fästmö

Afrodite

Åh vad gott! Vi hade funderingar på spanska tapas, men kände att det nog kommer vara många gäster som är för traditionella o inte skulle uppskatta det... Hur gjorde ni för att välja då, hade ni flera olika företag att välja mellan?

• Afrodite_Aug-07

Stefans fästmö

Vi gik dit och provåt. letade efter ett ställe först som känndes bra. sen var vi där en kväll som vanliga restauranggäster. Och skulle ge dom 5 stjärnor. alla rätterna vi åt var perfekta. så vilka 20 rätter det blir kvittar känns det som. bara kul att det är många olika rätter, då hittar man alltid något som man tycker om, då finns det allti något för alla liksom.
    så vi var så nöjda med dom så vi letade inte vidare efter fler alternativ.

• Stefans fästmö

Ok, ja det är ju lite annorlunda när man har catering... Iofs har några av dem retaurang, man kanske skulle gå dit o äta...

• Desperate2bewife

Idag är det exakt ett år kvar tills vi kan titulera oss fruar! Längtar vi eller?

Svar på tråden 4augusti 2007