4augusti 2007
hej vi ska gifta oss 4 augusti 2007 i emmaboda är de nån mer som ska gifta sig den dagen och vart i vårt avlånga land???
hej vi ska gifta oss 4 augusti 2007 i emmaboda är de nån mer som ska gifta sig den dagen och vart i vårt avlånga land???
Japp den 4 Augusti 2007 Blir jag fru Bernhardsson.
Här är en till 4e augusti! Fast själv har jag redan totaltröttnat på bröllopet efter 3 månaders superintensivt planerande *fniss*
Hej, vi ska också gifta oss 4/8 -07 i Stockholm. Vi har bokat Gustav Vasa kyrka och festlokal samt kollat på kläder. Vi har bestämt färgtema, ungefär vilka gäster som ska få komma och lite annat.
Välkomna alla nya 4 augusti-brudar!
Har själv precis ringt o bokat lokal för festen. Det har varit lite turer hit o dit om var vi skulle vara. Nu är det spikat. Blev en bygdegård som ofta hyrs ut för bröllopsfester. Ska bli kul att pynta o dekorera!
vi ska oxå gifta oss 4:e aug =) vi kommer gifta oss i Ljusdal
Här är vad vi hunnit med:
*bokat vigselplats o lokal (Lovik-Lidingö)
*bestämt tema o hur alla dekorationer o trycksaker ska se ut
*tärna, bestman o tostmasters klara
*prel gästlista klar
*vigselförättare förvarnad (får svar om en månad)
*fotograf klar
*bröllopsresa bestämd o halvplanerad
Så här nedskrivet ser det rätt torftigt ut, med tanke på att det känns som vi planerat dygnet runt ganska länge ;)
Idag blev en sak till avbockad. Bokade brollopssviten. Har i och for sig inte sett den men den lat fin. Etagesvit med bubbelbadkar, choklad och mousserande skulle visst ocksa serveras samt frukosten pa rummet dagen efter. Befinner mig i USA sa det ar svart att aka och kika pa den.
Har aven borjat kika lite efter fotograf for vigsel, riskastning samt brudskal. Portrattfotografen ar redan bokad.
Pratade med en kompis idag som hade en kompis som spelade piano. Han kunde tanka sig att spela i kyrkan och nagra timmar under middagen for 2000:-, det kandes helt ok.
Har kikat lite efter stolar och solsoverdrag att hyra. Har hittat snygga men de var ganska dyra..men det ar det nog vart. Gillar inte stolarna dar vi ska vara.
Hoppas allt gar bra for er andra!!
Här är ett par till som ska kila stadigt den 4:e augusti nästa år. Detta sker i varberg. Har bestämt vilken typ av bröllop vi vill ha, bestämt tärna, bestman o värdpar, skrivit en preliminär gästlista samt gjort upp en budget som vi hoppas kunna hålla
Åh vad roligt att det trillar in lite fler personer. Jättekul, Välkommna till vår lilla grupp.
Nu har jag oxå hittat hit! Vi gifter oss i Älvsåkers kyrka i Kungsbacka.