• MissEm

Sex

Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)

• Svar på tråden Sex
  • martinibruden

konstigaste stället...ehmn
    * på en madrass på min bästa kompis golv? Hon sov i sängen i samma rum
    *krogtoalett (kanske inget konstigt ställe men...)
    *på en buss
    * högst uppe på ett berg i stockholm (trodde vi var gömda men när man kom ner såg vi att man såg jättebra upp)
    *på däck på en finlandsförja (vi hade kommit in i skärgården så förbipasserande båtar och annat hade full insyn)
    * i en hiss

vet inte om det var så konstigt, men mina erfarenheter :D

• MissEm

I en buss?! Oj.. Hur gick det till... Hoppas den inte var fullsatt.. *s*

• martinibruden

Det var en flygbuss. Vi satt nog längst bak. Minns inte så noga mer än att det gick för mig och var superskönt. :D

• ladymarmelade

Motorvägen i Skottland...
    Eller kanske i en trädgård på Nyårsnatten. Stjärnklar himmel :) Men man måste ha varit lite smådragen, för jag kan inte erinra mig om att det var kallt :D

Själv då MissEm?

• pumpa

Linje 19 mellan rågsved och högdalen. fullbordat samlag med flickvän sittandes i knät. bara 4-5 personer i vagnen -tror inte nån märkte det. Var nog 1984 om jag minns rätt.

Annars ståendes med ryggen mot en vägg och flickvännen framför med ryggen mot mig på Tre Backar i stan. Var nog 1985 eller nåt. Hon var helgalen och jag var tokkär i henne. Synd att det inte höll...

annars:
    I bilen, på motorhuven, i tältet på Roskildefestivalen. i en tågkupe smockfull med finnar (Minna W. ifrån Åbo), men inga speciella ställen.

Är tyvärr inte med i 10000-metersklubben

• Meddelande borttaget
  • pickolina

Tja, lite alla möjliga mer eller mindre konstiga ställen eftersom jag gillar sådant... Men det som kändes lite som att gå för långt var när vi hade sex i en fullsatt lekpark mitt på dagen, bland mammor och barn..

• KatarinaT

I bassängen och poolen på spa...

• pickolina

martinibruden

Jag gjorde detsamma en gång.. Skillnaden var att kompisen var vaken och vi alla tre låg och pratade samtidigt... :D Dessutom var det mitt på ljusa dagen så han var ganska medveten om vad vi gjorde under täcket samtidigt är jag ganska säker på... :)

Krogtoalett.. (klassiker)

Oxå på ett berg, mitt i ett bostadsområde där alla kunde se....

I hissen hemma hos mig. Vi började i porten och fortsatte tills vi var i lägenheten... :)

(Hmmm, ofta i portuppgångar inser jag nu)

Var bara tvungen att ta upp dessa eftersom våra erfarenheter var så lika! :)

De mest udda saker jag gjort vågar jag faktiskt inte skriva... För då skulle folk kunna känna igen mig alldeles för lätt. Skratt....

• blv.fruStrid

På jobbet!
    ..på stånde fot bakifrån... hmmmm...
    tänk om det hade kommmit in kund då!

Svar på tråden Sex