Sex
Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)
Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)
konstigaste stället...ehmn
* på en madrass på min bästa kompis golv? Hon sov i sängen i samma rum
*krogtoalett (kanske inget konstigt ställe men...)
*på en buss
* högst uppe på ett berg i stockholm (trodde vi var gömda men när man kom ner såg vi att man såg jättebra upp)
*på däck på en finlandsförja (vi hade kommit in i skärgården så förbipasserande båtar och annat hade full insyn)
* i en hiss
vet inte om det var så konstigt, men mina erfarenheter :D
I en buss?! Oj.. Hur gick det till... Hoppas den inte var fullsatt.. *s*
Det var en flygbuss. Vi satt nog längst bak. Minns inte så noga mer än att det gick för mig och var superskönt. :D
Motorvägen i Skottland...
Eller kanske i en trädgård på Nyårsnatten. Stjärnklar himmel :) Men man måste ha varit lite smådragen, för jag kan inte erinra mig om att det var kallt :D
Själv då MissEm?
Linje 19 mellan rågsved och högdalen. fullbordat samlag med flickvän sittandes i knät. bara 4-5 personer i vagnen -tror inte nån märkte det. Var nog 1984 om jag minns rätt.
Annars ståendes med ryggen mot en vägg och flickvännen framför med ryggen mot mig på Tre Backar i stan. Var nog 1985 eller nåt. Hon var helgalen och jag var tokkär i henne. Synd att det inte höll...
annars:
I bilen, på motorhuven, i tältet på Roskildefestivalen. i en tågkupe smockfull med finnar (Minna W. ifrån Åbo), men inga speciella ställen.
Är tyvärr inte med i 10000-metersklubben
Tja, lite alla möjliga mer eller mindre konstiga ställen eftersom jag gillar sådant... Men det som kändes lite som att gå för långt var när vi hade sex i en fullsatt lekpark mitt på dagen, bland mammor och barn..
I bassängen och poolen på spa...
martinibruden
Jag gjorde detsamma en gång.. Skillnaden var att kompisen var vaken och vi alla tre låg och pratade samtidigt... :D Dessutom var det mitt på ljusa dagen så han var ganska medveten om vad vi gjorde under täcket samtidigt är jag ganska säker på... :)
Krogtoalett.. (klassiker)
Oxå på ett berg, mitt i ett bostadsområde där alla kunde se....
I hissen hemma hos mig. Vi började i porten och fortsatte tills vi var i lägenheten... :)
(Hmmm, ofta i portuppgångar inser jag nu)
Var bara tvungen att ta upp dessa eftersom våra erfarenheter var så lika! :)
De mest udda saker jag gjort vågar jag faktiskt inte skriva... För då skulle folk kunna känna igen mig alldeles för lätt. Skratt....
På jobbet!
..på stånde fot bakifrån... hmmmm...
tänk om det hade kommmit in kund då!