• MissEm

Sex

Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)

• Svar på tråden Sex
  • S-T

Hahaha, ja så kanske det skulle utttryckas. Det var lite trångt, så M2b stod i duschen och jag höll i toalocket för glatta livet.

• physalis

S-T

Oj, nu blev jag förvirrad... Är du m2b eller w2b? :)

• S-T

Hihi. Jag är blivande brud! :P Ursäkta förvirringen; eftersom jag är bisexuell tänkte jag inte mer på det när jag skrev inlägget.

• strikeapose

- På en flygplanstoa. Stolt medlem i 10.000-metersklubben ;)

- På en golfbana vid 18e hålet.

• Fibbi

På planet mellan Franfurt - Los Angeles!! Måste bara säga att 10 000 meters klubben är ett måste!!! Have FUN ;) !!

• Pink Lady

men asså på flygplan... (måste checka lite eftersom jag o killen åker till usa snart).

Hur går det till?! Är det inte för trångt? Hur går ni in utan att någon märker? (eller struntar ni i om någon märker?). Går ni ut tillsammans, eller väntar ni? Hur hanterar man om de står folk utanför o väntar? Kör ni hela racet, så att ni kommer?

Nojjig jag vet! Men vill också va med i klubben ;)

• Buslinna

Jag vill också veta! *tar fram anteckningsblock och penna*

Undrar dock om det är genomförbart för mig och min kille - vi har båda mild bacillskräck så vete katten om det känns så fräscht. Direkt efter att vi lyfter då, så att inte så många hunnit vara på toaletten. :D

• Bridecilla

i en tom restaurang,
    i en skog,
    på tomten med grannarna ätandes söndags middag alldeles bakom en liten liten kulle,
    hm i en till tom restaurang...
    på en klippa på stranden,
    i vattnet (a la härifrån till evigheten, mkt romantiskt)

kul tråd!!!!!

• pickolina

Ja just det, bakom en bardisk.. Alla hade gått dock så det var ju inte så udda kanske men det var lite skoj i alla fall... Jo just det, en kille kom tillbaka fast han gick ganska snabbt igen... *hehe*

Det är kul att ha sex på olika ställen... :D

• Åsa74:a

Hmm...
    I en bastu, i duschen, i badkaret, i tvättstuga, på tågtoalett, på en balkong, på en skoltoalett, i husvagn, i en sjö.

Tyvärr har jag blivit allt tristare med tiden... Är inte särskilt äventyrlig längre. Numera blir det oftast i sängen.

• picachu

jag skulle också bra allt gärna veta hur det går till praktiskt när man går med i 10000 m-klubben!

• Emma80

På gravsten på kyrkogård i Transylvanien.Mitt på dagen, men den var lite igenvuxen sa vi var dolda... Det var en väldigt gammal gravsten, så det kändes inte som man inte respekterade någons vila. Den som var begravd hade dock mitt namn!

• Buslinna

Emma80,
    Huga, SÅ vidskeplig är jag inte, men det där lät riktigt läskigt. Inte skulle det få mig på humör iaf!

picachu,
    Det verkar som att vi får lista ut det själva för de som redan är medlemmar verkar inte vilja berätta. :)

• picachu

Busslina - visst är de snåla!? ;)

Ja, vi åker till Turkiet om nå'ra veckor, hehe...

*kommer aldrig att våga*

• drömbrud

Hmm..

På en klippa i skärgården, på en strand, på finlandsfärjan (det bästa någonsin vill tilläggas).
    Samt i min blivades hus, ett hundratal gånger.
    Tänk om vi blivit upptäkta!!??
    Nu mera håller vi på oss till bröllopsnatten!

• drömbrud

De är väl bara att ta på en kjol utan trosor och sedan köra stående mot väggen inne på toaletten, kan ju vara skönt att de är trångt för då står man kanske stadigare?

Ett tips för att uppnå 10 000 klubben! Ska jag med, lite senare..

• Kickit

Första gången kille och jag hade sex, hade vi det i hans farmor och farfars säng. Men de var inte hemma :)

Annars det vanliga, köksbordet, på toalettlocket, i duschen, på golvet i garderoben.. :D

Svar på tråden Sex