• MissEm

Sex

Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)

• Svar på tråden Sex
  • pickolina

Visst är det HÄRLIGT att ha sex på div olika ställen???? :D ME LIKE!!! :D Vad vore sexlivet utan dessa kryddor?!!

• silverdrake

på en strand bakom massa träd och buskage, vi kopplade hunden i ett träd bredvid men det var så kallt..var senhöst..så det blev rätt kort.

i en bil på parkeringen till mariebergs-köpcentrum utanför örebro åkte mellan Stljm/gbg och tyckte det var en lagom avstickare..hade tänkt på det i flera mil...(fast det var också obekvämt, skrapade upp vänstra knät så jag fortfarande har ärr)

sängen är ändå alltid bäst, mindre skador iallafall. fast man kommer ju ihåg de andra gångerna bättre ;)

• thurang

på parkbänk/bord, en eka mitt ute på en sjö, litet rum i en lokal där vi hade klassfest med hela klassen utanför dörren, ingången till en krog... balkongen..

• tjollan

Lucia05 en kyrkogård ursäkta mig men DET ÄR RESPEKTLÖST! Annars är jag öppen för att testa platser men det finns gränser!!!! Fy fy!

• Lucia05

tjollan:

Förlåt..... det var ju inte direkt något vi planerade.....

• tjollan

Jag förstår det men det bara kändes så helt FEL! Men jag hoppas att NI inte gör om det bara

• Pink Lady

På en biograf igår ;)

Men det e så trångt! Jag satt i hans knä, men började få mjölksyra i benen efter ett tag, han förslog att vi skulle lägga oss på golvet, men nä där lär de ju va rätt skitigt.

Tips på hur man kan göra det mer "bekvämt" nästa gång?

• S-T

Way to go, alla ni som har haft sex på intressanta ställen!

Här kommer mina:

* I en kall bastu, i en källare på en kursgård... Det skulle ju bara vara massage! *blush*

* På ett tåg, efter att jag och min dåvarande flickvän slängt ut min storasyster.

* På golvet i en delad dusch.

* I min svärmors toalett.

* Mot altandörren (med busshållplats femton meter rakt fram)

* Längst bak i en fullsatt kurslokal (och vi förflyttade oss till närmaste toalett när kursledaren började glo elakt på oss och undra om han var tråkig?)

* I ett tält

Tja.... det var väl det för mig... än så länge ;)

• Meddelande borttaget
  • physalis

Oj, skrev ett inlägg som inte gick igenom filtret...

provar igen...

S-T

I din svärmors toalett? :D

Jag hoppas innerligt att det var PÅ din svärmors toalett, annars blir det lite väl k*nky för mig! :D

Svar på tråden Sex