• MissEm

Sex

Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)

• Svar på tråden Sex
  • pickolina

Ja, vid stranden är ju en klassiker.. Tyvärr kom det en barnfamilj dit en av gångerna men föräldrarna hörde vad som hände runt hörnet så de skrek högt efter barnen varje gång de närmade sig oss... Skratt... :D

I en tennishall..

Inne på toa i en butik..

I butiken, efter stängning.. Undrar om någon såg genom skyltfönstren... Tja, ingen från ledningen har ju ringt och klagat i alla fall... *hehe*

Tvättstugan och vinden självklart... Inte blivit påkommen ännu. Inte i någon av portuppgångarna heller... Konstigt egentligen...

• pumpa

Inget konstigt ställe men kul ändå:

Länninge herrgård (vandrarhem) i hälsingland; Vi ligger på sängen och frugan har min sak i munnen då en äldre herre steger in i vårt sovrum utan att se oss på sängen. Vi fryser till is båda två och där ligger jag med vajande flaggstång. Plötsligt ser herrn oss och säger åh, förlåt. Sen verkar det som om han notera vad vi sysslar med och lägger till: ÅHHHH ojjj förrlåååt sen försvinner han ut ur rummet...

Ja, det var pinsamt.

Nej, vi fortsatte inte akten.

Ja, vi stannade inne tills han lämnat vandrarhemmet...

• pickolina

pumpa

:D :D :D

Kul historia!
    Jag har dock alltid återgått till akten efter ertappningen så att säga... *fniss*

• Ellte

Ehmm...I ett träd, vid en väg...i Spanien ;)

• pickolina

Ellte

I ett träd???? Vad ballt! :D
    Det var nog det första lite annorlunda jag läst i denna tråd... Inkl det jag själv skrivit så klart... *hihi*

• Miaflickan

I bilen, på en balkong, i en hotell-pool...

• Snukkum

Mina konstigaste ställen , är:
    - På stranden dagtid
    - I vattnet på en populär badstand , oxå dagtid
    - På en festival i ett täl+ bakom tältet.
    - På toalett i en idrottshall
    - På en toalett på en fest, dörren var olåst , AJAJAj!
    - I stadsträdgården på blanka dan
    - På en tågtoalett
    - I bilen på en matvaruhusparkering

• Lucia05

...på en kyrkogård;) .....

• Pumpkin

Hmm, funderar på att lura upp sambon på vinden nu

• ialu

Hände faktiskt i helgen =). Bredvid en fårhage, vid en liten bäck. Efter "akten" kom två rådjur springandes...otroligt romantiskt!!!

Svar på tråden Sex