Sex
Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)
Vilket är det konstigaste stället ni har haft sex på? ;)
Pickolina
vad festligt. Förresten var min kompis också vaken, mer eller mindre.
Har gjort det i korridoren i skolan också och medan vi höll på kom matteläraren. Jag vet inte vad det var som fick mig att börja prata med läraren om senaste provet just då.
På bussen, i konferensrum, på stranden, på dansgolv, på tågtoalett, mitt på fotbollsplan, på refug i Bandhagen centrum. Bland annat... Mest när jag var yngre, nu har jag lugnat mig något...
Oj vad jag känner mig tråkig... i baksätet på en bil och i ett hotellrum är det mest annorlunda jag vart med om...
På en klippa i skärgårn med massor av båtar som åkte förbi.. haha.. inte särskilt exhibitionistiskt lagd annars men just då kunde jag inte bry mig mindre om nån såg. Varm klippa en solig, molnfri dag rekommenderas varmt!
hihi.. visst är det en speciell känsla när man vet att man kan bli påkommen när som..
Själv har jag gjort det på krogtoaletten, i parker, på badhuset, i bilar, i en provhytt, på en brygga nere vid havet mm mm. Det är detta som är så härligt nu när sommaren kommer.. Eller hur!? När helst lusten faller på... ;D
Provhytter är ju alltid frestande, men hur är det egentligen med kameror??
Tänkte på det senast nu i helgen när jag var med pojkvännen när han provade byxor. Blev lite sugen, men sen såg jag nåt kameraliknande uppe i taket :D
oj hjälp va folk är modiga här! Jag som trodde jag var rätt modig får se mig slagen ;)
Här är iaf mina bravader än så länge:
- I Stadshus-trädgården i Stockholm på kvällen, var en vakt med ficklampa men vi gömde oss bakom ett träd :)
- Mitt på blanka dagen på en gräsmatta vid Sthlms Universitet
- Under en fest på universitetet gick vi till tidningsrummet under två tillfällen och tydligen efterlämnade spår *oops* vi erkände aldrig.
- Klippor i skärgården en het sommardag
- Eriksdalsbadet mitt på blanka dagen i en av poolerna.
- På en trappa utomhus en tidig morgon i Magaluf (jaaa, en inkastare...men en snygg en!)
- Tvättstugan
- På en liten gräsplätt vid en gångstig mitt på dagen, kom förbi lite folk men vi var nog diskreta..heh..
- I en liten motorbåt mitt på sjön med passerande båtar...
Tror de e alla...hmm...glömt.
Vi pratar om en biosalong som nästa mål, någon som har erfarenheter av sånt? O kanske 10 000meters klubben när vi åker till USA snart...
Kameror i provhytten..? Den tanken har aldrig slagit mig.. Men det kan de väl för 17 inte ha.. Kör på bara, ladymarmelade..! :D
:D Joooo visst finns det övervakningskameror i vissa provhytter! Man vill ju inte stå med byxorna nere och en hög med väktare som plötsligt kliver in :D
hahahhaa... jag kommer aldrig mer åka på SPA eller till Eriksdalsbadet!! hehehe