• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • Ancher

angelici_81

Det ska jag testa! Det här är en fläck som ser ut som en mörk skugga, så det känns inte omöjligt att få bort den.

• The Runaway Bride

Hmmm...örhängen är kanske ingen dum present? Ger mig ut för att kika nu!

För övrigt väldigt sugen på att prova klänningen (bara en gång till)...
    Hoppas du fick bort fläcken Ancher!

• becciz

Fungerar inte våtservetter så prova Wanich soffa och mattor det fungerar perfekt och man behöver inte skölja ur. Jag har haft det på en klänning,men kolla så tyget klarar det.

• Nasse7

Jag har blivit hippad! :D
    Jag trodde verkligen inte det för jag hade sagt till om att jag inte vill skämma ut mig och göra en massa uppdrag så då trodde jag inte att jag skulle få nån, men tji fick jag.
    Det började med att min sambo säger kl 11:30 i lördags: det är någon som vill dig nånting här ute och jag går ut. Där ute står en gemensam killkompis utklädd till cowboy med en tshirt som står *****:s strippogram på.
    Han kör en lite striptease för mig och jag skrattar så jag håller på och ramlar ihop. Sedan får jag en flygbiljett där det står att jag ska till Mora på. Jag hamnar på en motorcykel och han kör mig till hembygsgården där alla kompisar och släktingar möter upp. Vi fikar och jag får nästa biljett: Reykavik.
    då ska vi rida på Islandshästar.
    Innan kvällen är slut hade jag varit i Milano (fick köpa t-shirt på stan), Aruba (gå på Spa), Skiathos (middag på en grekisk restaurant= och London (avslutning på Harrys).
    Allting var så bra och jag är så lycklig att det blev så bra allting. Jag har sådana toppenkompisar och toppentärna som har fixat detta. *snyft*

• The Runaway Bride

Åhhh va kul! Hade också min hippa för ett tag sedan och man blir ju så rörd över vad kompisarna fixat och ansträngt sig!

• Nasse7

Jag blev mest glad över att så många hade ställt upp. Min tärna bor 20 mil från mig uppåt i landet och mina kusiner och min syster bor 20 mil nedåt landet och ändå hade alla kommit till mig för att fira av mig. Jag blev så rörd att de gjorde det för lilla mig.

• eccisen

Nasse7: Grattis till hippan eller vad man säger! Kul att det fick bli en riktig överraskning och en jättebra dag!

• becciz

Nasse7 Vad kul att du fick en bra hippa! Jag går här spänt och väntar nu,det tisslas och tasslas runt om kring. Jag har sagt att jag inte vill sista veckan så det skulle inte förvåna mig om dom väntar till då.
    Vi har varit i kyrkan idag och det kändes ganska konstigt att gå fram till min blivande och sen knäböja och hela baletten. Men det blev ju verkligt på något sätt. Jag tror jag kommer bli fruktansvärt nervös!

• feonix

Det har börjat tisslat lite hos mig också, vi får väl se. Den enda helgen som inte är upptagen av födelsedagar innan bröllopet är den 5. Så jag antar att det blir då, men vi får väl se.

• Nasse7

Jag och m2b har gått igenom allt det praktiska och kollat upp vad som är kvar att göra. Det mesta är gjort, men jag kommer på lite smågrejer hela tiden som jag måste tänka på.
    Och jag är övertygad om att det är en hel del saker jag har glömt, men det visar väl sig. Tror vi har fått med det viktigaste.
    Det kändes lite overkligt i helgen när jag insåg att det bara var en månad kvar...

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd