19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Nervös är jag inte riktigt ännu, men däremot stressad av allt som inte är klart men det kryper sakteliga på mig... Jag har inte rökt så här mycket som jag gör nu sedan jag var 22 år... och det är för att jag är superstressad av allt som inte är klart och stressad över att det inte kommer att komma klaffa med diverse!... till råga på allt är min m2b cool, vilket gör mig mer stressad. *gapskatt* hör själv hur jag låter nu... sorry
Samma här... tokstressad över att inte ha pejl på allt än. Det kommer väl att kännas så hela vägen in i mål nu, antar jag ... Synd bara att man lägger så mycket energi på att gå och ha en klump i magen när det är en sån rolig dag man väntar på!!! Iiih!
Konstigt nog är jag inte heller speciellt nervös vilket är konstigt, för jag brukar bli nervös för allting annars. Då talar vi riktigt nervös som att allting nästan är som en dimma och man bara hör hur hjärtat bankar i bröstet!
Jag är helt övertygad om att det kommer, men jag är tacksam så länge jag slipper. :)
Jag fick en kännsla igår att man längtar så mycket att dagen ska komma att man glömmer lite att njuta av det man har nu,man brukar ju säga att dagarna innan är de bästa. när man har allt framför sig.
Det är nog som du säger becciz, man borde försöka njuta mer av tiden.
Min syster sa förresten att hon inte blev nervös förrän hon satt hos frisören och blev serverad vin och frukt. Så vi får väl se. Ska försöka njuta lite innan dess... :)
Gaaahh...! Världens mardröm i natt; tio minuter innan vigseln har jag inte fått på mig klänningen, inte lärt mig löftena och brudbuketten har vissnat ihop till en liten sorglig hög. Slutar med att jag fick gifta mig med en kruka gräslök i stället. ÄR nog ganska stressad ändå..!
Och jag började skälla på stackars m2b igår bara för att han hade gått och lagt sig tidigt istället för att vara uppe och skriva om gästlistan och hjälpa till med att skriva en lista till värdparet/toastmaster om vad de ska göra. (Vi ska träffa dem ikväll). Jag anklagade honom för att inte vara tillräckligt engagerad. Stackars liten. Jag känner att jag pendlar väldigt snabbt i humöret just nu. Inte bra. Dessutom glömde jag hans namnsdag häromdagen. :( Får försöka gottgöra honom på nått sätt...
Hej hej hallå, här är en 19/8-brud till! Vad kul med en hel tråd bara för "vårt" datum! Svimma inte nu allihop, men jag ska sy min egen klänning och har inte börjat än...Annars har jag koll på det mesta annat! Vi ska ha förmiddagsbröllop och mottagning hos mina föräldrar efteråt, ganska smidigt!
Fast visst är det ganska jobbigt när man hela tiden måste påminna att det är dags att sätta i gång nu.
Det får jag göra han har noll koll och förväntar sig att jag har det hela tiden.
Känns som om allt ligger på mig,dessutom har han aldrig jobbat mer än han gör nu.
Så lilla jag får sköta hem,barn och bröllop helt själv
Jag kan säga som gjort det förut.
När vi kom ut ur kyrkan kändes det som "_Var det bara det här vi planerat ett år i förväg för"?
Men jag är där igen 17år senare och styr och ställer och vet hur jag vill ha det.
Vi bestämde oss den 29/6 för att slå till så tiden är knapp för att inte hinna styra allt för mycket, men det gör jag ju givetvis i alla fall...tycker min blivande.Njut av sommaren gifta blir vi i alla fall!