19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Nasse7, du känner inte någon som heter Beatrice Johansson i Linköping. Hårfrisör som i och för sig har bott utomlands ett par år (-79:a) ??
CicciL, tyvärr. Ingen klocka som ringer...
Jag ska ha ett pärlhalsband med en liten stenrad längst fram samt ett likadant armband. Jag köpte dem när vi var i Palma (Mallorca) i maj. Så det blir klassiskt, men med lite "bling". :)
Lutar nog också åt pärlor...snyggt till brudklänning tycker jag.
Hoppas du hittar några underkläder CicciL! Det är ju i alla fall ganska länge kvar än, så du hinner!
Lite tips för shopping av underkläder i Stockholm:
Debenham's har en bra underklädesavdelning, sedan finns Detail's på S:t Eriksgatan och Gustaf Mellbins på Västerlånggatan.
Ettolrach!
Ska genast springa dit på lunchen. Är det St Eriksgatan på kungsholmssidan? Detaila för mig är de som säljer smycken Debenhams har jag faktiskt inte kollat vad gäller underkläder, totalt missat. Däremot har de underbara kläder till näbbar.
Hur som, 4 veckor till, så det borde hinnas med, hittade i allafall ett hårspänne med pärlor som jag ska ha i håret, så en liten mini grej att bocka av...
CicciL, låter som om du har en ganska lång lista att bocka av...
Nasse7: Ja du - fy fabian, jag är alltid tidsoptimist! Skulle hört mig när jag satt med mina föräldrar och orerade i mars, om hur allt var under kontroll och hur jag inte fattade varför alla stressade, och hur lavigt ditten och datten var! *asgarv* Jag är värst av alla och sitter här nu i den sk. "skiten" och håller på att tappa fattningen. All min stress och frustation och besvikelse över saker och ting går sedan ut över min m2b, så han var skit förbannad och trött på mig igår. Så skärpning på lilla mig
Jag kollade min lista igår och jag har ungefär 37 saker till att bocka + några man säkert har glömt.
Jag ska ha droppformade öronhänge i bergskristall som jag fullkomligt älskar men jag hade inget halsband till. men det fick jag av min sambo när jag fyllde år.
Jag var lite orolig för att jag inte skulle hitta något som passade till öronhängena så hittade han samma serie..
Sen ska jag ha en krona i håret,sen får det räcka vill inte heller se ut som en julgran.
becciz , vad fint med krona!!! Jag skulle med vilja haft det, men jag ska ha lång slöja och långt släp, så jag fick för mig att det blev overkill... men men det glädjer mig att andra har det...
Vilken tur att din m2b hittade i samma serie! Då blir du verkligen matchande från topp till tå
Jag har hela tiden skrivit upp nya saker på min lista, så även att jag bockar av tillkommer det nytt, så det är ett steg fram och två back hela tiden.... jag bara sitter här och skrattar nu, jag undrar hur det kommer gå i slut ändan!?!?! My god!
Jag har beställt tidningsannons till den 12/8 nu, under vigsel med postogram adress! Ska skicka in en till i DN med, så nu kanske jag har lyckats ligga på 1 steg fram iaf )