• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • becciz

Hör då av dig så lovar jag att hjälpa dig!!!!
    Jag var inne på köp och sälj där var lite underkläder.

• becciz

Har varut och kollat på stan hittade ett ställe som hade svarta kostymer till min 5 åring men till 1 åringen var det slut.
    Hon hade dock vita till båda men när vi provade såg dom ut som två maffia bossar. gillade inte dom. Har fått erbjudande att låna en smoking till den stora,men alltid när man lånar något går det alltid sönder eller något. Så fortsättning följer.

• Berner

Apropå underkläder.
    Köpte själv på Twillfit i den stad jag bor.( Norrköping)Jag fick order av sömmerskan att ha med mig BH till första provningen. Den skulle vara släta kupor och rätt färg- en nyans mörkare än klänningen. Sedan vill man ju att den ska vara smygg och så vill man ju ha trosor av samma sort också och hur lätt är det att hitta? Jag lyckades faktiskt och dessutom satt den både skönt och snyggt.Dessutom hittade jag stayups i samma nyans i samma affärs kedja i stockholm. Finns säkert i Norrköping också, men det tänkte jag inte på när jag var där. Har även varit i HMs underklädes affär i Gallerian i Stockholm och de har massor att välja på.Åhlens city hade ockå mycket. Lycka till!

• Hoppas på ett ja

Hoppar väl på här jag också. Börjar känna mig som ett vrak då jag tycker att det är mycket kvar att fixa innan jag kan känna mig tillfreds med allting. Vill känna mig lite avslappnad några dagar innan det är dags iaf. Nåja, det ska nog lösa sig till det bästa. Är det fler än jag som känner lite småpanik att allt inta ska klaffa??

• The Runaway Bride

Har beställt min brudbukett!! kommer att bli suuupperfin!

• eccisen

vi har nog alla fått lite småpanik i den här tråden. Men i helgen fixade jag skor i alla fall så nu kan jag bocka av ytterligare 1 sak på listan. Hurra!

• Hoppas på ett ja

Skönt att höra. Jag har bordsdekorationen kvar och så är det ju en massa småsaker som att skriva bordsplaceringsskyltar, köpa groggvirke, handla lite smått och gott till barnen som ska vara med osv. Sen så har ju min klänning precis kommit också, men eftersom jag sitter ca 60 mil ifrpn den just nu så har jag inte haft chansen att prova och göra de sista justeringarna, men det kommer att ske i början på augusti.

• eccisen

all inhandling av groggvirke och dyligt kommer jag göra sista veckan, men man är ju rädd att vänta med för mycket till dess. känns som att dom två sista veckorna kommer att bli panikartade..

• eccisen

hittade näbbklader i helgen oxå(debenhams i stockholm) ,så det blev klart=lyckan är gjord.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd