• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • eccisen

jag letar oxå efter näbbkläder =hopplöst. Min näbb är 11 år och med andra ord ganska lång vilket gör det svårt att hitta kläder.

• fialott

eccisen: jag vet att det går att ordna via den bröllops-affären vi skaffar våra kläder från, men jag tycker att det är trist att man inte kan hitta några alternativ - eller hur?!!

• fialott

eccisen: vart har du köpt bröllopsbubblor..? Jag har oxå tänkt köpa för det verkar mysigt och fint så tror jag att gästerna blir lite fnittriga på köpet Hur många beställde du, en per gäst?

• becciz

Nasse7
    Jag har också gäster som jag är nästan säker på inte kommer att komma. Jag har gjor så som du förslog att sätta dom längst ut med varandra.Sen ska jag kolla precis innan om det är som det ska. har också gjort två olicka kanske lite överarbetat men det blir nog bra i slutet. vi är bara 41st så det blir ganska intimt ändå.Jag har blandat nära släkt med vänner och inte gått så mycket efter hur det förväntas vara enligt regler.

• becciz

Jag har en son på 5 och en på 1 är som ska vara med.Jag har letat kläder till dom med men det är inte lätt jag fick svar i dom flesta affärer att det inte är sesong för västeller kavajer nu,utan det finns bara till jul. Men alla bröllop och studenter och konfirmationer då? Jag har tur som har en syster som bor i spanine som skulle kolla till mig dom är lite mer för finkläder till pojkar i utlandet än här i skåne i alla fall.

• becciz

Vad har ni i ert festprogram?
    Jag behöver också inspiration!

Vi har meny,bordsplacering,presentation av gäster och sånger vad ska man ha mer för kul!

• Nasse7

Jag har lite citat, sagt av barn, ett litet sudoku för sudoku-fans... :)

• becciz

Nasse7
    Var har du hittat citaten av barn?
    Det låter gulligt.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd