26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Godmorgon tjejs
Rockbröllop hem skt hemskt hemskt e de när man fajtas känner igen den där känslan med att hela världen "rasar" för att man bråkat. Och som du sa "speciellt" nu innan bröllopet.
KLART vi kommer fylla hela tråden
Åhh Robbie. Ville gått Hoppas det inte alls var bra
*är sååå avis*
madelyn JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEET *gråter*
Såg en konsert med honom (på tv) när jag bodde i Norge/Bergen, Och sedan dess är jag frääääälst. Han e inte bara snygg, HAn sjunger grymt bra oxå
Först så missade man ju att han skulle komma överhuvudtaget, sen när väninnan sa det så var biljetterna slut. Dom släppte ju 2000 biljetter i torsdags, MEN jag resonerade som så att Jag kanske skulle få stå bakom en 200cm lång människa och inte se ett dugg så då "sket" jag i det. Men självklart så ångrar man sig.
M2b har haft ågren här hemma för att han inte "visste" att jag ville gå. Annars hade han köpt biljetter och överaskat mig.
Suttit hela helgen och sa att - England förlorade fotbollen så det kommer inte va nåt bra.
Trots att jag missade det så har det endå varit mysigt att ha honom pratandes om det hela helgen och försökt öVERTYGA mig om att jag inget missade. Han e sååå söt.
Godmorgon tjejer.
Här kommer min "lilla lista" :-P
-Måla färdigt ljustbehållare
-sy färdigt m2bs kläder
-göra färdigt festprogrammet
-Börja med kyrkopapprena
-skicka in ansökan om byte av efternamn
-ringa min frisör (slingor klipp och provuppsättning av håret)
-Köpa underkläder till M2b
-fixa morgongåva
-gå ut skorna
-fixa utsidorna till en gångkamerorna
Det är nog det som vi har kvar.
Men kommer säkerligen komma på tusen grejor till
Hmm undrar oxå om någon blir hippad i helgen. Inte jag iallefall. Hade värste diskutionen med ena bestman igår. Usch nästan så jag blev eld och lågor, och han blev nog smått irriterad/arg. MEn men inte mitt problem.
Ska idag sy färdigt skjortan till K och sen börja med frockcoaten. *snart klar*
Våra bordspolaceringar är klara men jag sitter och pillar lite med festprogrammet. Vet inte om jag ska skriva om gästerna eller om jag ska skita i det.Har skrivit in lite citat bla från ROCKBRÖLLOP Och varsin del jag till K och K till mig. lite barn om kärlek,. sKA NU skicka detta till toastnissarna och så får dom fylla upp det. eller??
Snurar jag till det helt nu?
Rockbröllop ja jo jag syr det mesta själv. Det jag syr nu till M2b är en pakistansk vigsel dräkt. Påminner mycket om frockcoat modellen. Jag har inget mönster. Har tagit en skjorta som mönster. Och ritat av där och sen syr jag Låter nog mer komplicerat än vad det är
Men snart är jag klar. Sitter och pillar med kragdelen nu och den är inte den lättaste.
Angående sång så hade jag ju tanke på att sjung för m2b oxå. Men hade svårt att besluta om det skulle bli under vigsel eller i lokalen.Nu har jag nog bangat. Är nog för feg för att sjunga för 60something pers när jag inte har gjort det på flera år. Känns som halsen rostat igen. Hade väl behövt öva upp med någon som kan stämmor osv. Men men... får väl sjunga för honom på 1 års dagen eller 10års dagen eller nåt
(bättre sent än aldrig)
Bridecilla tackar tackar. Kanske mycket beror på att en annan går arbetslös och har tiden till att pilla mer
Nagelkur??Hur går du då?? något speciellt knep? Är SÅÅÅ kass på att ta hand om mina händer (mycket beror på ps-artrit) så jag har fruktansvärt fula nagelband. Men skulle gärna bättra på dom lite inför 26:e Plz tell me how
Ska nu ut i köket och skriva upp i kalendern om fotbads dagar. SKA ha snygge fötter när det är dags.
madelyn åh åh åh va kul Ju fler som blir hippade desto mer nervös blir jag *hehe*
Bridecilla okej jag ger mig
Men det är faktiskt inte så svårt som det verkar
Har ju fått "öva"ganska mycket nu innan jag började med Ks kläder. Så då är det lite lättare.